• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Daa och Ingis: tack för kramarna, de behövs!! :-O hoppas, hoppas, hoppas att det var för tidigt att testa!! (förra gången jag testade, MF:et, fick jag plus på BIM-4 så jag tror att det verkligen är ett minus)

Daa: många kramar till dig också!

Ingis: ♥ till Ballabus

• lanovia 08

Daa jobbigt att du mådde sämre igår igen, men bakslag får du nog räkna med. Skönt att det ialla fall är bättre än när det var som sämst. *Glädjer mig över det som är positivt och kramar om Daa massor*

*kram till Villemoa* Inget som säger att kroppen behöver bete sig likadant varje gång. Men kanske är det tidigt för kroppen att klara av ett plus på första försöket efter MF. snart kommer pluset om det inte gör det denna gång. *kram igen*

Ingis verkar som du fick med dig en tröttis hem från Hvidis. *hjärtar lilla B*

• lanovia 08

Verkligen, helt otroligt hur de kan sova så mkt. igår var det dock mer fart på henne. Då var vi tråkigast i världen som inte stod och sparkade boll hela dagen.

Daa skrev 2009-12-06 19:44:19 följande:
    Lanovia: på något sätt verkar det vara otroligt energikrävande, det där att vara hund.
  • lanovia 08

Igår insåg jag att man skall vara försiktig med vad man önskar sig. Jag sa ju att jag föredrar tryck på blåsan framför svårt att andas (vilket jag iof fortfarande står för) men detta tog spillevinken fasta på lagom till att bion började. Tur att jag satt längst ut så jag lätt kunde ta mig på toa.
    Nästa moment blev att ge sig på lungor och blåsa samtidigt. *suck*

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-12-06 21:44:40 följande:
    Ååååååååååå!! Tack för chokladgodbitarna som du gömt i kylskåpet, ingis! MUMS! Batman och jag tackar och bugar. Han älskade också sillen förresten )
    Hihihihihi....jo..jag "glömde" lite gott t senare för dig o batman!
    Kul han osså gillade sillen! Den är allra godast nystekt eg...när den är lite krispig i kanterna.....bra omega-3-lunch!
  • ingenjörsbruden

Lanovia: Japp...det var en supertrött Ballabus. Hon brukar ju bara powernappa...30-45 min...kan hända att hon sover 3 h lunch...har hänt 2 ggr o då har jag varit ute o gått.
    Men hon slocknade vid 19......o sen halvvaknade hon vid 21 o ville ha 175 ml mat till....sen sov hon till 8.30 idag....annars brukar hon somna först vid 22.

Hahahaha ja akta dig för vad du önskar dig! Spillevinken verkar väldigt telepatisk o utför alla dina önskningar verkar det som!
    Eg är det bara bra...för det gör att man verkligen bara vill ha ut dem på slutet!

Nu ska jag rota fram cervera-kassen o kolla märket på sänghimmeln....

på er alla

• Daa
    De är underbara.
    lanovia 08 skrev 2009-12-07 08:30:43 följande:
    Verkligen, helt otroligt hur de kan sova så mkt. igår var det dock mer fart på henne. Då var vi tråkigast i världen som inte stod och sparkade boll hela dagen.
    Ja, det är farligt att önska sig saker... Hur känns det idag? (och hur var filmen? Vi har inte kommit oss iväg än)

*kramar om Villemoa igen*

Ninnis: hur blev din helg?

Blommis: undrar också hur du har det.

Ingis: har du visat maken himmelsängen ännu?

Har haft en alldeles normal förmiddag, bara lite yrsel som skvallrar om att något är konstigt. Så skönt det känns att inte må illa!
    Dessutom ringde min läkare upp mig alldeles nyss och hon har pratat med gyn. De säger att det inte kan vara hormonellt eftersom indianerna beter sig som de ska (fast det förstås, de använde ju inte ordet "indianer" ), och det var ju som jag trodde. Vill jag ha kontakt med kuratorn är det bara för mig att ringa, behöver ingen remiss eller så eftersom det är uppenbart att allt kan härledas direkt till mitt MF. Så det ska jag ta tag i i eftermiddag.

Kram på er!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...