• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Fru Bygg, trist att det blev gräl, men det var kanske det som behövdes? Bra att det känns bättre nu. Klart jag ställer upp! Kram!

Det händer inte speciellt ofta att jag är ute så sent (eller ute över huvud taget...), men vi hade så kul och plötsligt var klockan sent (eller tidigt ) Nu tog det sin lilla tid att åka taxi, tåg och taxi igen hem från Köpenhamn, vilket var en bidragande orsak till att jag inte var hemma förrän 5. Men det var det värt!

Daa, att kunna få varandra att kikna av skratt, det är guld värt!

• lanovia 08

Ingis och Hvidis vart köper man dessa stödstrumpor som ni pratar er så varma om?

Daa, tackar som frågar. Just för stunden är det rätt bra för nu kan jag andas normalt. Men det kommer och går.
    Filmen var kanon, den kan jag helt klart rekomendera att se.

Vad skönt att läkaren inte tror att det är något hormonellt ialla fall.

• lanovia 08

Ninnis låter som en trevlig helt. och vad bra att få ha mannen hemma ända tills på onsdag. Innebär det då att han kommer vara borta under helgen eller blir det kort frånvaro denna vecka?

• lanovia 08

Har det inte varit väldigt tyst från Bruttan och Blommis länge nu??

• lanovia 08

Fru Bygg, vad jobbigt med ett bråk med mannen. Skönt om det är bättre nu.
    BF är 27 januari. Just nu känner jag att den väldigt gärna får komma ut tidigare. Försöker njuta av känslan att ha spillevinken i magen och tycker nog att jag gjort det också, men just nu börjar jag känna att den är välkommen ut.
    också är jag ju nyfiken på vad det är för en liten individ!!!

Satt på ett möte idag och det blev sådan fart på spillevinken att hela magen guppade väl synligt. Var tvungen att lägga händerna för så att ingen annan skulle se, kändes nästan blivit pinsamt.

• Ninnnis

Jag är här!

Det är väl bara gulligt om magen guppar!

Maken åker på onsdag och kommer hem på lördag. Jag åker ju till London torsdag till söndag så det passar bra. Vi hinner till och med ses en liten sväng när jag kommer hem, innan han åker upp igen nästa måndag eller tisdag.

• Ninnnis

Jo!

lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:12:58 följande:

Har det inte varit väldigt tyst från Bruttan och Blommis länge nu??
  • Ninnnis

Fru Bygg, jag tyckte du uttryckte det så bra: "det resulterade i ett bra gräl igår mellan maken och mig". Man glömmer lätt att det faktiskt kan vara bra att bråka ibland. Det är ju bättre att rensa luften och (förhoppningsvis) komma fram till en lösning, än att hålla det inom sig tills det exploderar.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...