• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Oj, det smäller i dörrar!
    Har en arbetskamrat som tydligen är på dåligt humör. Undrar vad han har för ursäkt...
    *funderar på om jag ska reta honom, vara extra snäll eller helt enkelt hålla mig undan*

• Ninnnis

Daa, håll dig undan!

Jag börjar hämta mig så smått nu... Man är ju *tydligen* inte 20 längre

• Villemoa

Fortfarande inga indianer...visslar för fullt här, så mycket så läpparna domnar!

*vink, vink Blommis* så duktiga ni varit! Välkommen tillbaka, BT är inte detsamma utan dig! ♥

• Ninnnis

Håller med!

Villemoa skrev 2009-12-08 13:02:04 följande:
    Välkommen tillbaka, BT är inte detsamma utan dig! ♥
  • Ninnnis

Oh, Villemoa, jag visslar för fullt! *undrar varför kollegorna tittar så konstigt på mig*

Nu ska jag gå inspektionsrunda med chefen *dutedutedu Inspektor Gadget, dutedutedudutu dutuuuuu*

• passionsblomman

Svejsan!

Lät inte det hurtigt?
    Annars har jag för egen del legat kvar i sängen om än vaken. Jag har mensvärk i ryggen nåt så in i bängen så jag iddes inte ens stiga upp.
    Inget godis finns det heller...

hihihi-Ingis, Gin är ungeföär det äckligaste jag vet och karln dricker hellre Konjak och Whiskey, syrran gillar likörer och där är nog tex drinken "orgasm" ett säkert kort. Jag valde bort Jäger och Ouzo (stavas detså? ) också fast hennes karl gillar det. För han sa öl på det han helst dricker och mörk Rom och båda de finns ju.
    Vin finns Ninnis (fast för mig är det en gåta ihop med julmat)

Daa, revbenet? Ja det var ju också ett ställe att ha känningarna på!
    Hur tänkte du reta kollegan? *konspirerar*

Nu måste jag hämta kaffe-gå ingenstans!

• andbeyond

*vinkar*

Som vanligt läser jag en massa, men säger inget. För mycket att kommentera nu så ingen nämnd ingen glömd och kramar till alla?

Här är livet allt lite bättre. Vill dock att lite fler saker ska falla på plats innan bebisverkstad ska påbörjas...

• passionsblomman

ANDBEYOND!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!

Jag tänker OFTA på dig och nu trodde jag nästan det var dags att sms-terrorisera dig så du skulle komma tillnbaka till tråden!

Skit i kommentarerna -berätta om DIG!!! Vad händer? Makens jobb? Jobb för dig? Läkare/psykolog eller vad som du behöver?
    Framtidstankar? Och framflröallt-hur mår du????

• passionsblomman

Villemoa, gulledej!

Jag har indianerna hos mig, så du kan gott vara utan. Bara Jenny får låna några i den här tråden...
    Vad tycker du om utvecklingen i Idol förresten?
    Jag trodde Erik skulle få stå mot Tove i finalen faktiskt.

Ankan, liten mage har väl i stort sett BARA fördelar. och vad myyyysigt med buffarna! *hjärtar*

Jenny, jag tror inte jag sagt GRATTIS till din kollektion och vad fina kläder du syr! Jag var galen på den hysteriska könsuppdelningen när jag skulle köpa småkläder till min son. Jag hade velat kunna välja mellan MÅNGA färger UTAN dö-skallar på. HEJJA dig!

• passionsblomman

Ninnis, inga beslut alls faktiskt. Vi väntar på provresultaten och ett ytterligare samtal med gynläkaren.
    Just nu tror jag är taktiskt helt fel att ta upp saken med sambon. Det är dyrt att hålla jul och han får inte jobba så mycket som han vill...jag avvaktar lite så han har lugn i kroppen.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...