• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Sonja, båda pussbilderna, den svart/vita och den vid elden är favoriter, och den då ni är hela familjen och den där du kommer nerför trappen! Och vad FIN du är på den med bara dig på!

Den där ni står utomhus vid den fina dörren är bra också. Fast då skulle jag beskära den så räcket och det inte kom med. (alltså alla är ju fina men favvomässigt då)

• Ninnnis

Sonja, ofta är det ju sådana "ögonblicksbilder" som visar allra mest kärlek och lycka

• Sonja68

Blomman, såg du buketten på sida 2? Funderar på att ge den till Floristen, samt någon där buketten är med i "helheten", för det bad hon om! Vilken tror du?

Jo, den vid brasan är myyyysig.
    Pussbilderna och när han stryker mig på kinden har kompisen även gjort i svartvitt.
    Vilken bild menar du där bara jag är på??? När jag kikar över axeln på honom

• Sonja68

Funderar på den när vi står på trappen vid herrgården, att skicka till tidningen. Man kan ju som du skriver ta bort räcket och fönstret, men det var tillika lite fint med det också... eller är jag ute och cyklar?

• Ninnnis

Sonja, den passar absolut som tidningsbild! Jag tycker också det var lite fint att räcket var med.

• Ninnnis

Jag blev så nostalgisk av era fina bilder att jag var tvungen att gå in och titta på vårt webbalbum från bröllopet...

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-12-08 16:10:58 följande:
    Jag blev så nostalgisk av era fina bilder att jag var tvungen att gå in och titta på vårt webbalbum från bröllopet...
    Var, var, var??? Om du känner att du vill dela med dig... inboxa
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...