• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

passionsblomman kolla din inbox.

Nu skall jag inta soffan. Vi ses imorgon allihopa. Gonatt

• lanovia 08

Aha ok.
    Ett ont måste för att jag skall klara av att sätta vår älskade lilla spillevink till världen.

Snabbtittade på dina bilder, vad fina ni var!

Sonja68 skrev 2009-12-08 21:36:59 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-12-08 21:36:20 följande:
    Nä, för att du tar tag i dina rädslor och går till Auroran!
  • Sonja68

lanovia 08 skrev 2009-12-08 21:38:05 följande:

Aha ok. Ett ont måste för att jag skall klara av att sätta vår älskade lilla spillevink till världen.Snabbtittade på dina bilder, vad fina ni var!
    Tack, så snällt sagt
    Spillevinken... snart får du hålla h*n i din famn
  • Heloise

Åh vad gullig du är, jag hoppas vi får träffa dig dock, du som är så härlig! Kanske i sagoslottet?

didis skrev 2009-12-08 20:59:23 följande:
    Oooh! Så spännande, Heloise! Det konstiga är att fast jag inte har träffat dig så tycker jag om dig (och Pantzer förståss!) och jag önskar dig all lycka i livet!Inte heller jag är stadig gäst här, jag har bara smygläst trådarna emellanåt. Det känns som om jag ligger närmre barnbarn än egna barn men lycka till allihopa!Barn tillhör förvisso det bästa (och emellanåt värsta!) livet har att erbjuda.
  • didis

Jag hoppas det! Annars får vi tränga ihop oss i Norrköping!

Heloise skrev 2009-12-08 21:47:22 följande:
    Åh vad gullig du är, jag hoppas vi får träffa dig dock, du som är så härlig! Kanske i sagoslottet?
  • Heloise

Norrköping har jag bara bra minnen ifrån, jag var på ridläger där och träffade tjejer som jag höll kontakten med jättelänge.

didis skrev 2009-12-08 21:50:53 följande:
    Jag hoppas det! Annars får vi tränga ihop oss i Norrköping!
  • passionsblomman

HELT annat spår: Jag har tappat håret!

Alltså, när tom min mycket ouppärksamme sambo utbrister:
    "Allvarligt talat, tappar inte du VÄLDIGT mycket HÅR!?!"
    Då är det nog sannolikt så.

Det har pågått hela hösten åtminstone sedan vi kom hit ner. Innan dess hann jag inte ens märka något.
    men här har jag verkligen insett att det är fulla nävar med hår flera gånger om dagen och värsta jättetussen vid varje hårtvätt.

"Jaja" har jag sagt, men nu har jag ju känt att det liksom fattas en hel massa och när jag nu tittade efter häromdagen så inser jag att det verkligen ramlat av som om jag höll på att få vikar som en karl och att klippning av lugg just nu vore en omöjlighet, då det helt enklet knappt finns något hår där luggen borde finnas.

Det MÅSTE väl nästan vara en stressreaktion precis som min muskelvärk nu under samma period? Eller vad tror ni?
    Eller kan det ha med hormonbehandlingarna att göra? Inte tappar man väl håret av dem?

*skallig*

• Villemoa

Men blommis, vad LÄSKIGT!!

Heloise: vad kul med bebisverkstad!! Både Moa och graviditeten som blev MF kom till på första försöket så det går ju Visslar för fullt för dig!

lanovia: vad bra att det går bra hos aurora! Även jag tycker du är oerhört duktig som vågar ta tag i din rädsla! Go girl, snart är spillevinken här!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...