• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Maken jobbar kväll/natt pga inventering, annars hade jag nog gosat lite med honom också. Men gullevovven duger fint

• Villemoa

Sonja: sååå fina bilder!! Precis som Ninnis blev jag också nostalgisk och måste titta på våra bilder..fotografen har gjort ett bildspel som finns på deras hemsida vilket är jätteroligt!

Ninnis: jag vill också gärna se ert webalbum så du får gärna inboxa mig också!

• passionsblomman

Jag menar de två där du kommer nerför trappen. Den ena är ni ju båda på och där ler du så himla vackert!
    På den bilden i trappen med bukettenså syns den väldigt fint, även på den där ni är ute vid dörren.

Bukettbilden där även stjälkarna syns ihop med din hand är jättebra!

Sonja68 skrev 2009-12-08 15:54:50 följande:
    Blomman, såg du buketten på sida 2? Funderar på att ge den till Floristen, samt någon där buketten är med i "helheten", för det bad hon om! Vilken tror du?Jo, den vid brasan är myyyysig.Pussbilderna och när han stryker mig på kinden har kompisen även gjort i svartvitt.Vilken bild menar du där bara jag är på??? När jag kikar över axeln på honom
  • Sonja68

Tack Blomman Jag ska ge dem till min gulliga Florist som gjorde en sån fin, perfekt bukett till mig. Den ser faktiskt ut som en påse godis. En vårkaramell Man blir glad av att titta på den och det var den våriga, glada, lätta känslan jag ville ha, med ett uns elegans. Tycker hon gjorde ett kanonjobb.

• Heloise

Hej ladies!
    Tassar in här och säger hej. Bebisverkstaden har officiellt dragit igång.
    Har precis haft ägglossning och för första gången försökt haft sex under de dagarna istf att undvika det

• Sonja68

Wooooohooooo Heloise!
    Jag hänger också här, men inte för att vi har någon bebisverkstad, utan bara för att alla är så trevliga. Ibland delar jag med mig av graviditets- och bebiserfarenheter också

• Sonja68
    Villemoa skrev 2009-12-08 17:43:40 följande:
    Sonja: sååå fina bilder!! Precis som Ninnis blev jag också nostalgisk och måste titta på våra bilder..fotografen har gjort ett bildspel som finns på deras hemsida vilket är jätteroligt!Ninnis: jag vill också gärna se ert webalbum så du får gärna inboxa mig också!
    TACK Villemoa! Vi är som nykära nu när vi tittat på bilderna så här 8 månader senare... när gräl och tjafs bitit sig fast i vardagen igen.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...