• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Blomman ♥ You're back !
    Härligt vad mycket ni fått gjort.

• lanovia 08

Hej Blommis. Vi har saknat dig! Låter som ni har haft en effektiv helg.

Villemoa så länge inga indianer infinner sig fortsätter jag att vissla och hoppas.

• lanovia 08

Jag var på rep igår kväll, eller halva repet vill säga. Och insåg att nu går det inte länge till. Jag klarar nätt och jämt av en timme, det blir en timme med en del paus i. Och klarar jag inte en timme är det ingen större idé att ens kånka sig dit.
    som tur är så är det nog bara ett rep kvar innan jul och sedan är det ju januari och några rep. Februari-mars hoppas jag kunna vara med igen. Beroende på hur snabbt magmusklerna återhämtar sig och hur bra bebisen klarar sig utan mig några timmar alternativt hur snällt den kan ligga och sova i vagnen medans jag spelar....

• lanovia 08

Ankan hur är det med dig? magen växer för fullt eller?

• Ankan80

lanovia 08 skrev 2009-12-08 08:37:51 följande:

Ankan hur är det med dig? magen växer för fullt eller?
    Magen växer, men inte så mycket. Jag är rätt lång så det är bara en liten mage än så länge. Livmodern växer som den skall så jag är inte orolig.
    Tycker eg. bara det är skönt, för det är lättare att hitta kläder.
    Lillankan sparkas och har sig. Är fortfarande bara gulligt, dvs små bumpar
  • ingenjörsbruden

Först o främst till Blommis som hunnit med massor!
    O bankmöten...blir snurrig bara jag tänker på det!

Ang barskåpet....jag är nog lite knas...men jag ääääälskar Gin o Tonic....så gin hade jag saknat!

Oups...nu vaknade busan...

till er alla

• Daa

Hejhej.

Jenny: håller tummarna för att dina indianer har förstått vad som gäller.

Blommis: skönt att höra av dig! Du kan vara nöjd när ni varit så effektiva.

Villemoa: för säkerhets skull visslar jag också tills indianerna kommit/inte kommit. *kramar*

Lanovia: trist att det inte går så bra att spela. Vad tycker spillevinken om ditt musicerande?

*hjärtar lillankans gulliga små bumpar*

*vinkar till Ninnis och hennes gröna plupp*

Själv gästas jag av mitt numera välkända illamående. Fast inte lika mycket och lika illa som tidigare. Men nog är det konstigt.
    Imorgon har jag tid hos kuratorn (blev lite paff över att det gick så fort, men det är ju bra ).
    Annars kände jag av den märkliga lilla smärtan under ett revben igår. Den som brukar dyka upp vid ÄL (fem gånger av fem, helknäppt). Så i den tiden är jag.

• Ninnnis

Daa, bra att du fick tid så snabbt! Ont under revbenet vid ÄL? Då behöver du ju inga svindyra ÄL-test

Hej Blommis! Jädrans vad effektiva ni har varit! Heja er Jag kan förlora mig helt i gamla foton, brev och annat nostalgiskt...

Jag hade nog saknat lite vin som variation. Vi brukar äta bla. kalkon och varmrökt lax i mellandagarna, då kan det vara gott med vin till. I övrigt låter barskåpet välfyllt, tycker jag

Har ni kommit fram till något beslut angående IFV, förresten?

Jenny, hoppas indianerna kommer EN GÅNG nu!

Villemoa, du håller vi tummarna lite till, för säkerhets skull

Ingis, tillbaks!

Lanovia, låter som en bra idé att lägga spelandet på hyllan ett tag. Tänk vad du kommer att längta efter att komma igång igen sen!

Ankan, vad mysigt med buffar!

• Daa

Är bara inte säker på om smärtan kommer innan, efter eller under tiden. Kanske skulle ha störtat hem från aerobicsen för att brotta ner maken?

Men visst är det skumt att det blir så?
    Ninnnis skrev 2009-12-08 11:55:06 följande:
    Ont under revbenet vid ÄL? Då behöver du ju inga svindyra ÄL-test
  • Daa

Har du hämtat dig från helgen, Ninnis?
    Tror att en utenatt till framåt 5-tiden skulle kännas ganska länge i kroppen för en annan...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...