• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:10:38 följande:

Ingis och Hvidis vart köper man dessa stödstrumpor som ni pratar er så varma om?
    Apoteket köpte jag mina...men det ska visst finnas lite piffiga att köpa på nätet...har sett en annons en gång i tiden...men ja...

Köp ett par o känn efter hur du trivs med det....jag har 3 par som tvättas frekvent!
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg: Gräl är tråkigt...men luften behöver ränsas ibland...o det är bättre att få ut det än att bära det inom sig...som vissa här i tråden gör....ingen nämnd o ingen glömd!

• ingenjörsbruden

Lanovia: Hihihihi sicken busig spillevink som kör hela havet stormar under möte! *hjärtar spillevinken*

O ja...var är Bruttan o Sonja?

Ninnis: Verkar som helgen var riktigt rolig! Attans att det inte blev hundträning!

O nästa gång får Ninnis, fru Bygg, Ankis o EA osså pallra sig fram för BT-mys! Blir garanterat en massa "kackel" då misstänker jag

Ska visa sänghimmeln för maken ikväll....*gulp* Hihihihi men den var inte så dyr...så det blir nog godkänt!

Nä nu ska jag hoppa upp i soffan......Ghost Wisperer...

O förresten....nu hänger adventsstjärnan uppe! *glad*

• lanovia 08

Ja jag försvann iväg på fika. Nu har jag ätit både en och två kakor för mkt. *har lite ångest*
    Vägde mig imorse och nu är det farligt nära innan vågen slår om till 80. Jag vet att det inte är konstigt att jag går upp utan snarare meningen att jag skall göra det, men just 80 känns som en magisk gräns jag inte riktigt vill till. Och då är ju inte dagens kaka någon bra hjälp...

Ninnnis skrev 2009-12-07 14:34:45 följande:
    Har du försvunnit nu, Lanovia?
  • lanovia 08

Tack för tipset Ingis skall garanterat ta mig förbi Apoteket snart någon dag då.

Trevligt med adventsstjärna. Snart är det jul!! Räknar man bort idag så är det bara 12 arbetsdagar.

Hoppas maken inte blir för upprörd över sänghimmeln.
    Och att ni hann ta vara på tiden igår kväll när B sov.

• Ninnnis

Lanovia, sluta genast med de där dumheterna! *tittar strängt* Du är gravid för sjutton, och dessutom råkar jag veta att du är en väldigt snygg gravid kvinna, som absolut kan äta både två och tre kakor utan att det gör något. Basta!

• Ankan80

Daa - Jag plussade på BIM+3, så det finns forfarande chans!
    Sen blev jag ju flyttad 3 dagar framåt, så eg. plussade jag på BIM.

Så har du lite oregelbunden mens så finns chans!!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...