• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Gå du och promenera Daa, det kommer göra dig gott!
    Jag borde, men kan inte. Tjejerna äter gröt och sen ska de i säng. Jag och maken ska dricka lite spetsad glögg och mumsa pepparkakor. B L O S S A, glöggen heter BLOSSA

• Sonja68

Imorgon blir det förhoppningsvis promenad *snälla Gode Gud låt snön få ligga kvar så flickorna kan åka bob*

• lanovia 08

Indeed you have!

Hunden är skittråkig ikväll. Ligger i sin korg och sover, hon var nere hos mig en snabbsväng och tittade på mig sedan vände hon och gick upp o la sig igen. Verkar vara trött.
    Fast det gör inte så mkt, jag tar gärna lite tystnad

Daa skrev 2009-12-05 19:33:41 följande:
    Tack, lanovia. Bäst du lyder din soffa. Ha en fin kväll med hunden, som för övrigt är en jättefin hund. *skryter med att jag har promenerat med lanovias hund*
  • lanovia 08

Vad gott med pepparkakor Sonja! Och det luktar ju så gott i huset när man bakar det. *sniffar*
    Här blir det nog inga pepparkakor i år. Om vi inte får energi och tid över till nästa helg. Vi har bestämt att renovering och vila får gå före detta år.

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

Daa: Skönt att läkaren inte har satt diagnosen direkt utan vill kolla med prover osv...verkar vara gullig..o ja...hon hade rätt i att fråga...det är skrämmande vad sexual-undervisningen i skolan har etsat sig in!

Lanovia: Verkar som du hade en rätt lugn kväll....nog bra för mage o ben....o KÖP stödstrumpor....kanske inte snygga...t shorts eller kort kjol.... ....men jäkligt sköna!
    Jag använder mina fortfarande om jag vet att jag ska stå/gå en hel dag!

Sonja: Du har en riktig pysselkung! Härligt när pepparkakstillverkningen blir en familjesyssla!

Nu har jag packat alla grejorna som vi ska ha med oss till Hvidis o lilla E.....mamma hade med vändstekt sill som jag bara måste få bjuda Hvidis på....hoppas hon gillar det!
    Väntar nu på att Ballan ska göra färdigt i brallan o bli lite hungrig så vi kan åka i lugn o ro.

Stoooooooora pussar till er alla!

• lanovia 08

Ha det så trevlig hos Hvidis och lilla E. Hoppas få träffa dem nästa gång jag dyker upp i Malmö.
    Avvundsjuk på eran kladdkaka!

• lanovia 08

Jo jag fick en skön och lugn kväll. Fast den slutade mindre bekvämt. spillevinken ha börjat göra det riktigt trångt för lungorna. Vilken hittills inte märkts så mkt men igår kväll blev det riktigt tungt att andas. Jag hade egentligen tänkt att lägga mig men det var så äckligt att vara ensam hemma så jag satte mig i bilen och åkte o hämtade maken istället för att få något att tänka på. (Han skulle hem ändå var inte jag som jagade hem honom)
    Även om det är gör ont och är obekvämt måste jag säga att jag föredrar attackerna mot urinblåsan framför lungorna.

• lanovia 08

Hur har ni det där upp i norr? Minusgrader och snö???

• lanovia 08

Nej nu skall vi städa lite här innan vi får besök av kompisar och skall på bio. Med andra myskväll i goda vänners lag.

• Hvidbrud

Hej!
    Härlg dag med Ballabus och hennes fina mamma! Underbar sill lagar bb's mormor och ingis¨gör en ljuuuuvlig kladdkaka! Mums!
    Nu har jag shoppat leggings och klänning på nätet, så nu är det bara att gå igång med orbitrekkern jag fick av pappa i flytten har klarat 5 min två dagar i rad innan lungorna käns som om de ska brinna upp. Fyyy vad dålig kondi man får av att få barn .

Lanovia: Stödstrumper is da shit! Använd! Du har tur att det är vinter när du ska gå i dem, du slipper hudfärgade nylonk¨nästrumper i 28gradig värme...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...