• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

eeeeeh....hoho......*eko* hoho

Antar att många har sovmorgon eller bättre saker för sig än häcka här inne....... *kacklar lite o går o pickar lite frön....*

Gårdagen gick i högt tempo.....o hann m allt jag var tvungen....dock inte det jag eg ville....haha...men inte direkt förvånad!

Kalaset gick jättebra....Ballabus´s kusin gallskrek när hon såg sin farfars bror....cooooola Ballabus hade jättekul m honom o låg o skrattade i hans knä (vilket han behövde...ngt sårad över gallskrikningarna) *stolt mamma*

Fru Bygg: Visst är det härligt m så långa sovpass!Bara njut!
    Hahaha julpynt...ehrm...det enda vi har är en adv.stjärna jag köpte igår....o den är långt ifrån uppsatt!

Sonja: Pysselkungen o fikadrottningen! *joinar sonja vid fikabordet* *ryser osså vid tanke på piprensare*

Daa: va gulligt av bm o lyssna o stötta dig! skönt att slippa dra hela historien osså! *kramar om*

*tänker på ninnis på hundträning i kvällsoutfiten*

Lanovia: hoppas du får vila massor i helgen...misstänker dock att du far runt som en skottspole...

Näää...nu ska jag fixa lite här hemma...sen besöka svågern o svägerskan o titta på deras persiennlösningar, åka t huset o fotta o kika....målning på måndag!

Hvidis: Nä men vilken duktig stumpa du har!!!! SAMMA TID SOM VANLIGT UNG? ojdå...det blev stort....svårt m enhandsfattning....
    jag tar m lite kladdkaka!

Maaaaassa t alla

• lanovia 08

Hej Ingis och alla andra

Vad bra att Ballabus ville ligga hos farbrorn. Stackarn, inte kul när barn börjar gråta av ens närvaro även om sådant inte får tas personligt.

Igår gick det kanon!!! Var så roligt!! Tror jag skall byta karriär. Har fått massa beröm *sträcker stolt på mig*

Ingis, jag skall faktiskt ta det lugnt idag. Det måste jag för jag tänkte orka hela graviditeten ut.
    nu skall vi äta frukost sedan skall vi åka till havet och ta en lugn promenad med hunden och handla mat på vägen hem. Därefter är det än så länge oplanerat men jag skall ju vara ensam hemma ikväll så då blir det SOFFA!!!

Vad ni andra skrivit får jag läsa ikapp senare.

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-12-05 09:43:06 följande:

Hej Ingis och alla andraVad bra att Ballabus ville ligga hos farbrorn. Stackarn, inte kul när barn börjar gråta av ens närvaro även om sådant inte får tas personligt.Igår gick det kanon!!! Var så roligt!! Tror jag skall byta karriär. Har fått massa beröm *sträcker stolt på mig*Ingis, jag skall faktiskt ta det lugnt idag. Det måste jag för jag tänkte orka hela graviditeten ut.nu skall vi äta frukost sedan skall vi åka till havet och ta en lugn promenad med hunden och handla mat på vägen hem. Därefter är det än så länge oplanerat men jag skall ju vara ensam hemma ikväll så då blir det SOFFA!!!Vad ni andra skrivit får jag läsa ikapp senare.
    *blir glad över planerad vila*
  • Hvidbrud

idag har jag livit inspirerad av pysselkungen och garnert pepparkakhjärtan, gjort en nejlikeapelsin och tryckt små rosa e-fötter till inbjudningskorten till dopet!
    batman jobbar och ag skulle egentkligen städa toan.. blir nog mer pussel istället... nä, ok, jag skaaaaa städa...

• lanovia 08

Pyssla låter bra mkt roligare än att städa toan.
    Är det dop snart?

• lanovia 08

Kul att man kan glädja någon!

ingenjörsbruden skrev 2009-12-05 10:17:06 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-12-05 09:43:06 följande:
    *blir glad över planerad vila*
  • lanovia 08

Någon som gör något kul ikväll? Ingen verkar vara inloggad ialla fall...

Jag är ensam hemma. Har precis gått en skön promenad med hunden skall snart lägga mina ömma fötter högt fatta stickningen och se på en film, blir nog tjejnostalgi framför Grease. Eller så skall jag läsa... vi får se. Har det lugnt och skönt i min ensamhet ialla fall.

• lanovia 08

Ninnis blev det någon julfest ikväll?

Låter underbart med lilla E som börjat lyfta sig till sittande med lite hjälp.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...