• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

"grön grön grön är dräkten som jag bär"

• Fru Bygg

Kvinnor kan göra 2 saker samtidigt.... Mammor kan göra 3....

Sitter och äter macka, skriver här och gungar Ella i babysittern... Det ni!

• Fru Bygg

Hj'lp mig.... Nu är det illa. Sitter och läser på familjeliv. Måste se till att hålla mig borta därifrån. Är nog bara lite sällskapssjuk.

• passionsblomman

Hahaha!

Fru Bygg skrev 2009-12-03 19:31:49 följande:

Hj'lp mig.... Nu är det illa. Sitter och läser på familjeliv. Måste se till att hålla mig borta därifrån. Är nog bara lite sällskapssjuk.
  • Fru Bygg

Så, nu går jag och skriver lite adresser till dopinbjudningarna istället för att sitta framför familjeliv. Den sidan är direkt farligt!

Ha en underbar kväll!

kramisar!

• Daa

God morgon.
    I morse grep jag det sista halmstråt för att kanske få en naturlig och alldeles underbar förklaring till att jag mår såhär kasst. Fett negativt.
    Inte för att det var oväntat, men hoppet fanns ju en liten stund i alla fall. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Frågan kvarstår: ska det vara såhär nu?

Hoppas er dag har börjat bättre.

• lanovia 08

Hehe!
    Nejdå det gick kanon igår, så nu mår jag bra igen.
    Nu är jag mest trött har enormt svullna och ömma fötter, men är glad och ser fram emot en hård dag som avslutas med fest och sedan SÄNGEN!!!!

Vi ses imorgon igen för nu måste jag rusa. Ninnis kan inte du skicka vidare mitt meddelande till ev nyfikna, jag hinner inte förklara för t.ex Daa som undrar.

Ninnnis skrev 2009-12-03 12:21:24 följande:
    Försök inte! lanovia 08 skrev 2009-12-03 10:36:43 följande:
  • ingenjörsbruden

*fyller på Blommis te-kopp o tar fram ett stort fat m lussekatter o glögg*
    Man känner sig så jäkla bäst när man fixat själv m datorn!

Fru Bygg hahahaa ja visst kan man massor som mamma! O familjeliv...hahahaha bara för det så måste jag gå in o kolla där...har inte varit där sen innan busan föddes!

Daa: Fasen osså....hoppas illamåendet bara försvinner huxflux eller langar fram etiketten så du får veta vad det beror på.

Lanovia: säger bara stödstrumpor....guds gåva t gravida kvinnor! Hoppas festen blir superkul!

Idag kommer min mamma o passar busan lite.....jag ska då passa på o åka o byta skötväskan o sen åka o beställa persienner o lamellgardiner...eller ja...boka hembesök.
    Ikväll ska vi på fest...svärmor fyller år! fullt ös medvetslös!

Massa t er alla

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...