• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Försök inte!

lanovia 08 skrev 2009-12-03 10:36:43 följande:

Undrar om jag inte just fick 40 graders feber och svininfluensan.
  • Ninnnis

Hej Daa! Musklerna mår ganska bra idag. Lite för bra, kanske. Det får jag råda bot på i eftermiddag

• Ninnnis

Jag var ju hemma och lekte med gudsonen igår. Han pratar tydligen om mig väldigt ofta när jag inte är där, och det var så klart jag som skulle duscha honom, ta på pyamas, läsa saga, natta honom osv. När han ropade från badrummet och hans mamma kom in i badrummet sa han "Du är inte *Ninnis*!" Imorse hade han tydligen kommit ut med täcket under armen och det första han sa var "Var är *Ninnis*?"

• Ninnnis

*jag träffade en brylling där, han stod i en trumpetaffär. Nikotikotintiralla nikotikotintiralla nikotikotintiralla och jag*

• Hvidbrud
    gullunge!
    Ninnnis skrev 2009-12-03 12:27:57 följande:
    Jag var ju hemma och lekte med gudsonen igår. Han pratar tydligen om mig väldigt ofta när jag inte är där, och det var så klart jag som skulle duscha honom, ta på pyamas, läsa saga, natta honom osv. När han ropade från badrummet och hans mamma kom in i badrummet sa han "Du är inte *Ninnis*!" Imorse hade han tydligen kommit ut med täcket under armen och det första han sa var "Var är *Ninnis*?"
  • Daa

*hjärtar Ninnis gudson*

Nu har jag tagit en för lång lunch. Tur att ingen som bryr sig vet om det.

Ha en fin eftermiddag.

• Hvidbrud

tror att jag kallar allt som inte är kusiner för nästkusiner. det är nog för att vi inte haft kontakt med annat...

men nu blir det andra bullar. på lilla e's pappas sida ar de ju väldigt nära släkt med mer än nästkusiner, så det blir att lära sig hur det hänger ihop. där är så mycket kärlek!... gulligast blir det nog när makens två kusinbarn, som är mellan ett halvt och ett år, (den ena är halv indier, den andra kvart svensk, kvart grek och lilla e som är halv svensk) ska leka och pratar assyriska med varandra. det ska bli kul att se!
    Härliga mammor har de också. e käns mer som mina svägerskor i bland än mina riktiga...

• passionsblomman

Hihi!

Ninnnis skrev 2009-12-03 12:28:54 följande:
    *jag träffade en brylling där, han stod i en trumpetaffär. Nikotikotintiralla nikotikotintiralla nikotikotintiralla och jag*
    Herreguuud vilken gullig gudson du har Ninnis!
    Ditt hjärta måste ju bli bubblande sirap och smör när du hör allt det där!

Är du säker på att hans mamma inte blir avundsjuk?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...