• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

God morgon tjejer. Eller trött morgon kanske... men som ni brukar säga... imorgon är det fredag!! Åhh vad jag längtar efter helg och ledighet. Sen är det bara en vecka kvar tills jullov, då är jag ledig nästan 3 veckor, ska bli så skönt!

Jag har fått en indianinvation, vilket känns skönt! Konstigt att säga men det är faktiskt så.

Ninnis: Grattis att du skall bli faster, men förstår oxå att det kan kännas jobbigt. En stor kram till dig!

lanovia: Härligt med glädjetårar, och att även mannen fick känna er lill* spillevink.

Kramar till alla andra!!!

• Ankan80

God morgon!
    Bra tips från din BM, Lanovia! Skall tillämpa det här hemma med.

*fortsätter jobba*

• lanovia 08

Ankan har ni också en blyger som inte vill visa sig för pappa? Testa det, helt klart underbart när det funkar.

Maken fick sig till och med lite sparkar i morse.

Jenny, hurra och jippi för indianerna som ÄNTLIGEN hittat rätt!
    Klart det är skönt att de äntligen kommit. Det underlättar ju fortsatta försök att få till ett plus.
    Indianerna vill man bara slippa om det innebär bebis.

• lanovia 08

Vad gör alla idag? Är så tyst här...

• Sonja68

Försöker lära mig fotoredigera. På arbetstid *tittar mig skuldmedvetet omkring*

• Daa

*hörsammar Lanovias iakttagelse och delar därför upp inlägget i flera...*

• Daa

*irriterar mig över att BT går så huvva långsamt just nu*

• Daa

Ninnis: det är verkligen bitterljuvt med bebisnyheter när man själv längtar så mycket. Men jag tror som lanovia att du kommer att bli en fantastisk faster (höll på att skriva "grym faster" i ordets allra positivaste bemärkelse, men kom på att det skulle vara lite väl tvetydigt )
    Många kramar till dig. Ha det toppen i London.

• Daa

Lanovia: blir alldeles rörd och varm inombords när jag läser om dina glädjetårar och anledningen till dem

• Daa

Jenny: grattis till indianinvasion. Så skönt att de äntligen hittade rätt!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...