• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-12-11 08:44:25 följande:

Jag är så glad över ändringen som skett med min man. Han har verkligen glatt sig över barnet även innan något annat kan jag inte påstå. Men fokus har liksom varit på när det väl är ute, min mage har ju inte varit så superintressant. Vilket är fullt förståligt när han inte fått några gensvar från bebisen. Så himlans spännande är det inte att sitta med händerna på en mage där inget händer.Men igår kväll kom han spontant flera gånger utan att jag behövde säga något om sparkar och la händerna på magen. och han fick känna något de flesta gångerna.
    Åhh va härligt!

*MASSA KRAMAR till Blommis* Skönt ni redde ut det....får lite hjärtsnörp när jag tänker på mannens tårar!
    Skönt att veta att de tänker längre än näsan räcker!

Hinner inte hälften av vad jag vill.....men skickar massor av till er alla!
    Bellabus har fullt upp med att äta upp sina leksaker...o blir skitförbannad när det inte går som hon vill o är lite trött...humör?....nääääää? Detta har jag fått för mina synder!

• Daa

Tack, lanovia. Ryktet var sant och jag är 270 spänn rikare. Plus att jag anar lite avundsjuka bland kollegorna
    Så roligt för din man! Han kanske känner sig mer delaktig nu och att det är mer på riktigt.

EA: kramar tillbaka!

Hej, Ingis. Så hon har temperament, flickan?
    Om jag får barn hoppas jag verkligen att h*n inte har samma humör som jag när jag var liten. Hugaligen!

*vinkar till alla*

• Daa

Alltså: julmusik med pinsamt sentimental text och som går i dansbandsstuk... Vet inte vad jag ska säga.
    Ooo, nu är det ett långt stycke när hon bara pratar med musiken i bakgrunden!
    *känner av allergin*

• Daa

Nu kom en annan sång: gå-och-ät-sången som är tillägnad mig. Han fick till lite cabaret-känsla på den nu, min arbetskamrat.
    *lyssnar till morrningen som kommer från magen*

• Ankan80

God middag!!! FREDAG!!!!!
    Skall fira med att köpa en klänning tänkte jag.

*kraaaaaam*

• Daa

Jaa!

Ankan80 skrev 2009-12-11 12:00:28 följande:
    God middag!!! FREDAG!!!!!Skall fira med att köpa en klänning tänkte jag.*kraaaaaam*
  • Ankan80

Hittade 2!

Tänk att det kan vara roligt att handla trots tjock mage

• Daa

Schysst, Ankan.

Nu är det frågan om minuter. Sen är det...

HELG!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...