• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Och det fortsätter att ringa!
    Blev just reducerad till någons sekreterare... Bara för att några har lämnat ut det interna telefonnumret till folk som inte ska ha det. Jag har också lunch. *muttrar*

• Daa

Mätt och belåten.

Det var väldigt vad det var lugnt den här tiden.

Ninnis, är du jättetrött efter London? Jet lag?

Heloise, är du där? Har minsann sett din gröna plupp i tanttråden.

*sällskapssjuk de sista minuterna av lunchrasten*

• Daa

Och han, vars meddelande jag tog emot under min lunchrast, blev irriterad över att någon sökt honom. Att han bara har mage!

• Daa

Nu är det dags att bli harmonisk och börja jobba igen.
    Har inte våldsamt mycket att göra i veckan, men vi får se hur det utvecklar sig.

Hoppas ni alla får en fin eftermiddag, "wherever you are"...

• Heloise

jag är här

Daa skrev 2009-12-14 12:11:27 följande:
    Mätt och belåten. Det var väldigt vad det var lugnt den här tiden. Ninnis, är du jättetrött efter London? Jet lag? Heloise, är du där? Har minsann sett din gröna plupp i tanttråden. *sällskapssjuk de sista minuterna av lunchrasten*
  • Heloise

Jag håller på och gör lunch, börjar inte jobba förrens kl 16. Men jag måste hitta en artikel till skolan innan det

Sen mår jag illa, har gjort det ett par dagar men jag brukar göra det när jar är stressad och det är mkt att göra.

• Ninnnis

Ja, typ... Får nog dessutom hoppa över min sedvanliga måndags-morfar innan ridningen eftersom killarna är hemma. Men det ¨r ju trevligt, iofs.

Daa skrev 2009-12-14 12:11:27 följande:
    Ninnis, är du jättetrött efter London? Jet lag?
  • passionsblomman

Hello girls!

Jag borde verkligen inte ens logga in nu innann jul, för det finns att göra i massor här ju. Fast jag måste ju kolla hur ni har det...

Igår blev ljussridån runt punschverandan ÄNTLIGEN upphängd och tom sambon fattade hur fint det blev. Vi åkte och köpte en gran till altanen också och fick lyse i den, så nu är det jättemysigt att titta ut genom köksfönstret.
    Rummet vi kallar kontoret är såpass iordningställt att nu är bäddsoffan där och det går att ha pappa där. Men vi hade behövt ett skrivbord för att kunna ställa ner datorn där. Det är nämligen så att eftersom databordet pajjade uppe i sthlm så sitter jag på ett par madrasser på golvet och dataskärmen står på en stol. Tangentbordet har jag i knät...

Nu behöver vi både madrasserna och stolen i jul och dessutom vore det gött att få sitta normalt.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...