• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Ja, var är Ninnis? *ropar*
    Har du nån sån där konstig muskelvärk som alltid, på nåt konstigt sätt, lyckas tajma in perfekt efter ridningen?

• Jenny står brud 090801

Det snöar massor här, eller för att vara här är det massor iaf. Nu beger jag mig iväg till julpysslet, härligt med julstämning då!

• Villemoa

*vinkar tillbaka till Daa* jodå, här är det bättre. När indianerna kom förra veckan blev jag ju förstås besviken även om jag hade förväntat mig att de skulle komma. Sen var jag sur som ättika i två dagar och insåg att besvikelsen var större än jag trodde Men det går framåt igen. ÄL är till jul så det är bara att börja vissla sen till nyåret.

Vi har jättemycket snö här! Säkert en två decimeter. Hoppas, hoppas det håller i sig till jul!

• Ninnnis

Jag är här... Har mycket att göra på jobbet, och i ärlighetens namn känner jag mig inte speciellt rolig heller. Sorry...

• Ninnnis

Ja, konstigt nog i låren

Daa skrev 2009-12-15 12:16:44 följande:
    Ja, var är Ninnis? *ropar*Har du nån sån där konstig muskelvärk som alltid, på nåt konstigt sätt, lyckas tajma in perfekt efter ridningen?
  • ingenjörsbruden

*Sticker in huvudet snabbt som tusan o ropar hej o kastar till alla*
    Har haft en stökig natt...Ballabus fick lite feber o sov rätt stökigt..så jag är rätt trött idag.

• Daa

Det är så märkligt det där! Jag menar, vilket sammanträffande. Det är ju hur skumt som helst!

Ninnnis skrev 2009-12-15 15:29:19 följande:
    Ja, konstigt nog i låren
    [/citat]
    Ninnnis skrev 2009-12-15 15:28:20 följande:
    [citat]
    Jag är här... Har mycket att göra på jobbet, och i ärlighetens namn känner jag mig inte speciellt rolig heller. Sorry...
    Hur riktigt är det med dig, vännen? *kramar Ninnis*
  • Daa

Villemoa: jag inbillar mig (ja, det låter flummigt) att man kan vara besviken på ett fysiskt plan också (inte bara känslomässig besvikelse), att kroppen saknar graviditeten. Men jag vet inte.

Skönt att du mår bättre iaf. *värmer upp visselmusklerna, äh, vad tusan, de jobbar ju på för fullt redan*

Villemoa skrev 2009-12-15 13:06:20 följande:
    *vinkar tillbaka till Daa* jodå, här är det bättre. När indianerna kom förra veckan blev jag ju förstås besviken även om jag hade förväntat mig att de skulle komma. Sen var jag sur som ättika i två dagar och insåg att besvikelsen var större än jag trodde Men det går framåt igen. ÄL är till jul så det är bara att börja vissla sen till nyåret.Vi har jättemycket snö här! Säkert en två decimeter. Hoppas, hoppas det håller i sig till jul!
    *undrar om jag egentligen vet var Villemoa bor...*
  • Daa

Sonja: hoppas att undersökningarna gick bra för din make.

• lanovia 08

*gäspar och tittar mig yrvaken omkring*
    Hoppas ingen oroat sig i onödan för att jag skulle städa här ikväll. När maken gick så somnade jag i soffan och där har jag sovit ikväll. Hunden har varit ner o knuffat på mig några gånger men var inte mkt mödan värt. Oj vad skönt det var.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...