• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

lanovia: Inte många dagar kvar att jobba nu va? När är det beräknat till?

• lanovia 08

Leksi, då vet du hur det är att kämpa med en julgran. Ditt äventyr var dock snäppet värre för vi hade ju varken julklappar eller pynt i granen.

Undrar just när vi skall få pyntat den... jaja vi har i alla fall lukten i huset.

• lanovia 08

Efter idag är det 5 dar kvar. Beräknat till 27 januari.
    Vi konstaterade idag att den under normala förhållande kan komma mellan allt från 3 till 9 veckor nu.
    3 veckor låter skrämmande nära men 9 veckor hoppas jag inte att det tar.

• Jenny står brud 090801

På lördag skall vi ut och hugga vår gran, på vår egen mark. Känns häftigt. Men helst skulle jag vilja att mannen gick ut och tittade ut några fina som jag kunde välja mellan. Är såå jobbigt att gå runt och titta, är så svårt att bestämma sig för vilken man vill ha då

• Jenny står brud 090801

Lanovia bara fem dar kvar att jobba, det är ju ingenting... vad skönt! Ja, det kan verkligen skilja många veckor beroende på när er lill* bebis väljer att titta ut. Men det verkar som du börjar bli mer och mer redo nu så det kommer självklart att gå jättebra.

• lanovia 08

Oh vad härligt att verkligen få gå ut i skogen och hugga. *lite avvis*

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-16 14:47:19 följande:

På lördag skall vi ut och hugga vår gran, på vår egen mark. Känns häftigt. Men helst skulle jag vilja att mannen gick ut och tittade ut några fina som jag kunde välja mellan. Är såå jobbigt att gå runt och titta, är så svårt att bestämma sig för vilken man vill ha då
  • lanovia 08

Jo jag börjar väl bli rätt så redo. Paniken infinner sig fortfarande mellan varven men mesta dels så känner jag faktiskt att jag kommer fixa detta. Eller rättelse VI kommer fixa detta. För jag är faktiskt inte själv.

• Jenny står brud 090801

Eftersom det är vår första jul i huset känns det ju extra mysigt och roligt att göra julfint här. Vi kommer inte vara här precis i juldagarna men annars kommer vi vara hemma mycket. Ska bli så skönt!

Sen skall vi börja renovera lite i mellandagarna, vår nuvarande sovrum som senare skall bli arbetsrum/gästrum skall göras iordning. Inom något år sen skall vi renovera uppe där vi ska ha vårt "riktiga sovrum" på sikt men det är ju kul att ha fint nere så länge. Kan ju tilllägga att vi har brun/vit/beigea 70 tals tapeter där nu, med hemska spetsgardiner, men det ska bort snart!!!

• Jenny står brud 090801

Det är klart att du inte är själv, NI kommer att fixa det galant tillsammans!!

• Jenny står brud 090801

Nu skall jag sätta igång filmen jag hyrt. Hörs senare tjejer!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...