• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Just det, lanovia: jag fick smörgåstårta igår. Den var ljuvlig.

• Daa

Hej Leksi!
    Mysigt med de där buffarna.

Kan vagt föreställa mig frustrationen när en fullt pyntad gran välter... (är uppvuxen med plastgran, så jag har sluppit sådana scener )

Kram på dig!

• Daa

Sonja: så kul med konserten! Passa på och njut av den. Imorgon får du ägna dig åt annat.

"såg strålande ut" Tack så mycket *rodnar lite*
    Det är svårt att se trött ut när man har håret i en pigg liten hästsvans som glatt vippar med varje huvudrörelse.

Kram.

• Daa

Jag försöker klura ut när det är BIM för min del. Lite svårt, eftersom indianerna var så blyga så många dagar sist. Vet inte närifrån jag ska räkna. Men i vilket fall som helst så är det mindre än en vecka kvar.

• Daa

Blommis: makalöst effektivt.
    *fortsätter hejjaropen*

Igår åstadkom jag detta: åt lite glass.
    Joo, fast just det. Innan det lyckades vi röja lite i lillrummet, så nu ser det lite mer välkomnande ut. Alltid nåt.

• Daa

Vi kan bilda en klubb.

lanovia 08 skrev 2009-12-15 22:42:43 följande:

Hmmm... varför är jag alltid själv här nu för tiden när jag skriver. monolog, monolog monolog.
  • Daa

Hoppas ni får en bra eftermiddag, vänner.

*extrakram till Ninnis*

• Sonja68

Daa (och ev. andra intresserade): Armen är läkt, om än inte hundraprocentigt, det finns lite håligheter speciellt i "kanterna" men med de inopererade plattorna och skruvarna och det ben som växt ihop (större delen faktiskt) så blev han "friskförklarad" nu. Dock kommer han väl aldrig kunna rycka upp hundra kilo som förr med den armen.
    På frågan; får jag skjuta skott när jag spelar bandy? blev svaret att han måste ta det försiktigt i början och inte ladda bössan för fullt direkt

Kan ni fatta hur SKÖÖÖÖÖNT det är (för ekonomin i alla fall)att maken nu börjar jobba heltid efter 14 månaders sjukskrivning?! Däremot så har det ju varit bra att han kunnat fixa hemma, handla och så där, när han varit konvalecent.

• Jenny står brud 090801

Det gick bra Stoppade två krig och en mulning...

Daa skrev 2009-12-16 11:38:11 följande:
    Jenny: hur går det med fredsmäkleriet?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...