• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

*hejjar lite mer intensivt på Blommis och viftar energiskt med pompoms*

• Daa

*spetsar öronen*
    Vad håller de PÅ med, mina arbetskamrater? De började leva om en hel massa och en skriker "AJAJAJ!" för att sedan väsa "Sluuuta!". Tur att jag vet att det inte är något farligt som händer. Egentligen.

• lanovia 08

ställer mig vid sidan om Daa och kör hejarklack

Daa skrev 2009-12-15 11:51:32 följande:
    *hejjar lite mer intensivt på Blommis och viftar energiskt med pompoms*
  • lanovia 08

Visst är det ett bra förslag. Men jag kan inte sätta honom mer i arbete. Han jobbar på minst lika hårt som mig. Saken är den att han skall på träning i kväll så han kan inget göra. Jag får helt enkelt intala mig att det inte gör något om inget händer i huset idag. Är väl kanske bättre med inga julsaker och massa byggdamma än en slutkörd Lanovia. ... kanske...

Daa skrev 2009-12-15 11:45:45 följande:
    Lyssna på din mageBlir det för jobbigt med städande, så låt bli. EA hade ett bra förslag, tycker jag
  • lanovia 08

EA skönt att du inte hade några hål.

Tråkigt att bli utskälld på jobbet hela tiden. kan tänka mig att det är den negativa biten av ditt jobb.

• lanovia 08

Daa vad trevligt med besök av Sonja.

• lanovia 08

Din arbetsplats verkar lite smått crazy.

Daa skrev 2009-12-15 11:53:49 följande:
    *spetsar öronen*Vad håller de PÅ med, mina arbetskamrater? De började leva om en hel massa och en skriker "AJAJAJ!" för att sedan väsa "Sluuuta!". Tur att jag vet att det inte är något farligt som händer. Egentligen.
  • lanovia 08

Var är Ninnis??? Saknar hennes inlägg.

• Daa

Det är också en bra idé.
    lanovia 08 skrev 2009-12-15 11:57:57 följande:

Jag får helt enkelt intala mig att det inte gör något om inget händer i huset idag. Är väl kanske bättre med inga julsaker och massa byggdamma än en slutkörd Lanovia. ... kanske...
  • Daa

Crazy är ordet. Det värsta är att jag trivs.

lanovia 08 skrev 2009-12-15 12:02:42 följande:

Din arbetsplats verkar lite smått crazy.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...