• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

-Det är bara det att min sambo är bara ledig EN dag innan jul, så hur fasen skulle vi hinna leta skrivbord mitt i allt?

• passionsblomman

...ända tills det lackar mot jul och tanterna han jobbar med vill vara lediga och laga julmat...

DÅ får han jävlar i det plötsligt jobba 6-dagarsvecka.

OCH förväntas naturligtvis vara tacksam över detta då han ju vill jobba heltid egentligen.

• lanovia 08

Blommis klart du måste logga in mellan varven och förgylla vår tillvaro. Du skulle bara våga annat.

• lanovia 08

Ninnis, attans med "morfarn", men det få det väl vara värt med tanke på anledningen.

• lanovia 08

Nu har vi precis varit hos BM. Allt såg bra ut och lillskiten är väldigt nära att fixera sig.

• lanovia 08

Störigt.

passionsblomman skrev 2009-12-14 13:44:20 följande:
    ...ända tills det lackar mot jul och tanterna han jobbar med vill vara lediga och laga julmat...DÅ får han jävlar i det plötsligt jobba 6-dagarsvecka. OCH förväntas naturligtvis vara tacksam över detta då han ju vill jobba heltid egentligen.
  • lanovia 08

"Ola Bella sekreterare..."

Daa skrev 2009-12-14 11:44:57 följande:
    Och det fortsätter att ringa! Blev just reducerad till någons sekreterare... Bara för att några har lämnat ut det interna telefonnumret till folk som inte ska ha det. Jag har också lunch. *muttrar*
  • lanovia 08

Känner att jag börjat bli väldigt bra på monolog.

Eller blivit och blivit, enligt mannen håller jag ständigt monologer. Men det är ju bara för att han inte svarar.

• passionsblomman

Ja vad ÄR de med det där att inte SVARA!!!

Jag säger det varenda dag tycker jag "men svara då! Det var en fråga jag ställde..."

lanovia 08 skrev 2009-12-14 14:25:12 följande:
    Känner att jag börjat bli väldigt bra på monolog. Eller blivit och blivit, enligt mannen håller jag ständigt monologer. Men det är ju bara för att han inte svarar.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...