lanovia 08 skrev 2009-12-11 08:33:14 följande:
Sonja jag blev så inne i jobbet igår em så jag fick aldrig svarat dig.Usch vad hemskt att lilla K fick RSvirus. Jag ryser när jag läser om hur dålig hon var.Detta hemska virus har jag hört talas om (och gjort tester på från små barn när jag jobbade på sjukhuslab). Inget kul och bara hoppas man slipper uppleva. Men ni tog er igenom det.Är det pga av detta virus som hon nu blir så påverkad i lungorna av förkylningar?
Ja, läkarna sa att hon kunde få astmaliknande besvär men att det kunde försvinna när hon blir 3 eller så utvecklar hon astma.
Men hittills har hon inte någon astma, men känsliga luftvägar, ofta med envis slemhosta som håller i länge. Men det blir bättre och bätte med det också.
Har läst igenom allt ni skrivit,men har inte tid och ork att kommentera... Vill bara att ni ska veta att jag är med er och delar både glädje och sorg
Har haft en hektisk vecka och kunde konstatera innan jag gick hem idag att nästa vecka blir ännu värre

Rent ut sagt överdjä**ig blir den......
Har nu siktet inställt på den 16/12 då allt kulminerar i en Julkonsert med kören. Janne Schaffer, Stefan Blomqvist, en manlig och en kvinnlig solist, orkester.
Så ihelgen måste jag ladda. Men har lite aktiviteter och kalas redan inbokade, så jag vete tusan om det blir nån vila. Skulle vilja ta fram granen på söndag och klä den med barnen.
ALLDELES för tidigt, jag vet. Men vi åker ju bort den 25:e och kommer hem när det är dags att dansa ut granen, så jag skulle vilja hinna njuta lite av den innan dess.