• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Chefen gav mig nyss den sista chokladbiten. Han ville egentligen ha den själv, men såg att jag också varit ute efter den.
    "Tjejer ska äta choklad. De tycker mer om choklad än killar gör", sa han.
    Har ingen aning om vad han bygger det på, men jag tänker då inte protestera. Tackade och tog emot.

• Sonja68

lanovia 08 skrev 2009-12-10 12:03:28 följande:

Sonja, var K sjuk när hon föddes eller fick hon någon hemsk förkylning som vädligt liten?
    Nej, hon fick RS-virus med efterföljande lunginflammation när hon var 2 veckor gammal. Ett förkylningsvirus som är som en vanlig luftvägsinfektion för vuxna och lite större barn, men som kan vara riktigt elakt mot små bebisar eftersom det blir segt slem som de inte kan hosta upp, de får problem med andning och att syresätta blodet.
    Det kan gå riktigt illa, men det kan gå bra också. Vi fick hjälp i grevens tid och blev inlagda på isoleringen på länssjukhuset och där bevakade de henne (och mig) med apparater och allt möjligt och medicinering sattes in direkt.
  • Sonja68
    Daa skrev 2009-12-10 12:12:54 följande:
    Chefen gav mig nyss den sista chokladbiten. Han ville egentligen ha den själv, men såg att jag också varit ute efter den. "Tjejer ska äta choklad. De tycker mer om choklad än killar gör", sa han. Har ingen aning om vad han bygger det på, men jag tänker då inte protestera. Tackade och tog emot.
    Han har säkert läst att choklad ökar sexlusten hos kvinnor
    Undra sa flundra vad han är ute efter???
  • Daa
    Sonja68 skrev 2009-12-10 12:18:38 följande:
    Han har säkert läst att choklad ökar sexlusten hos kvinnor Undra sa flundra vad han är ute efter???
    Som tur var kan jag känna mig säker på att det inte är mig han är ute efter iaf.
  • Daa

Min make försöker förresten alltid truga i mig pepparkakor. Vet inte hur jag ska tolka det...

• Sonja68
    Daa skrev 2009-12-10 12:20:08 följande:
    Min make försöker förresten alltid truga i mig pepparkakor. Vet inte hur jag ska tolka det...

I vår familj trugar jag i maken pepparkakor och han trugar i mig choklad. Så, då vet ni hur vi har det ställt
  • Daa
    Sonja68 skrev 2009-12-10 12:21:32 följande:
    I vår familj trugar jag i maken pepparkakor och han trugar i mig choklad. Så, då vet ni hur vi har det ställt
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-12-10 17:29:25 följande:
    Choklad är Guds gåva till kvinnan. Så enkelt är det med det.-Mannen är Guds utmaning till kvinnan.
    Det skriver jag under på
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...