• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

jag har tagit ldigt i eftermiddag, jobbade över 5 timmar igår så jag tog ut eftermiddagen idag. Så skönt!! Har hyrt filmer som jag skall titta på. Mannen kommer inte förren senare ikväll så det blir tjejkväll här (vovven och jag)

Sen håller jag på och eldar för fullt. Vi har nämligen svårt att få upp värmen här nu när det blivit lite kallare. Vi eldar ju för att få varmt vatten och varma element. Så även av den anledningen behövdes jag hemma. Hinner liksom aldrig bli varmt när man kommer hem vid 18 tiden. Igår var det 14 grader på toa när jag skulle duscha... inte så skönt
    Men av ngt konstig anledning älskar jag huset ändå... Och så är det ju bra, jag får nämligen användning av alla mina stickade sockar!

• Jenny står brud 090801

Sen blir det nog lite julstädning senare, funderar på att koka tomtegröt oxå. Sen vill jag göra nejlikeapelsiner, men har inga saker hemma till det så det får nog bli i morgon istället. Åhh jag gillar verkligen julen och allt pyssel innan... till helgen skall jag göra julgodis, någon som har något bra recept på ngt gått???

• lanovia 08

Vad gott med tomtegröt!
    Vi har bestämt att vakna hemma själv iår innan vi åker iväg på firande så då måste vi ju fixa tomtegröt själva.
    Kanske får överlåta det till maken. Han konstaterade igår när jag gjortde risgrynsgröt att jag är kass på det. Jag har nämligen inget tålamod utan drar upp värmen så det börjar koka snabbare men då bränner det ju också....

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-16 14:28:48 följande:

Sen blir det nog lite julstädning senare, funderar på att koka tomtegröt oxå. Sen vill jag göra nejlikeapelsiner, men har inga saker hemma till det så det får nog bli i morgon istället. Åhh jag gillar verkligen julen och allt pyssel innan... till helgen skall jag göra julgodis, någon som har något bra recept på ngt gått???
  • lanovia 08

Tycker erat hus låter så mysigt Jenny. Det är ändå rätt charmigt när man får fixa saker själv, typ elda o inte som vi får värmen genom en centralstation.

• lanovia 08

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-16 14:23:01 följande:
    Det gick bra Stoppade två krig och en mulning...
  • lanovia 08

Ja nu ser jag ut att var själv här igen.
    Daa skrev 2009-12-16 12:10:23 följande:
    Vi kan bilda en klubb. lanovia 08 skrev 2009-12-15 22:42:43 följande:
  • lanovia 08

Tack!

Sonja68 skrev 2009-12-16 11:25:13 följande:
    [Lanovia: Nåmen, ÄNTLIGEN får du dig lite smörgåstårta. Det var väl på tiden Det unnar jag dig verkligen [/citat]
  • lanovia 08

Sonja, lycka till på konserten ikväll. Njut och ha trevligt. Barnen, julen, huset och mannen finns kvar imorgon också.

• Jenny står brud 090801

nu är jag här igen...
    är du kvar lanovia?

• lanovia 08

Leksi, vad mysigt med buffarna. Och vad härligt att mannen också fick känna. Jag kan nästan göra allt för att få se mannens leende när han känner rörelserna i min mage. Den lyckan!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...