• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Bruttan!!! Glad att höra av dig men *vet inte vad jag ska säga* Jösses, vad är det som händer???
    Styrkekramar i stora lass levereras från Norraste Norrland här

• passionsblomman

Men HERREGUD Bruttan!

Snacka om att livet hänger på en skör tråd!

Och vilken RÖRA så här mitt i julrushen! *kramar om*

• lanovia 08

Oh, där var du ju Bruttan. Men glädjen att höra av dig blev snabbt förbytt till en hård knut i magen. Usch och fy!! Tur att gubben inte strök med ialla fall. *skickar kramar och styrka i allt du har att stå i och all ledsamhet*

• lanovia 08

500 inlägg var vi ifrån att fixa delmålet.
    Jag får nog sitta och spama hela dagarna sedan när jag är ledig och väntar på barnet.

• lanovia 08

Villemoa, stockhom var det ja känner jag igen när du säger det. Jag hade lyckats få för mig att det var lite längre uppåt i landet.

• lanovia 08

Fy fasiken vilket väder vi har här idag. -6 grader och riktig hemsk nordanvind. Det gör ont in i benmärgen att bara sticka foten utanför dörren. Kändes i magen under promenaden hit men det var bara att bita ihop. Stanna var typ lika med döden då hade kylan tatt över helt.

Dock är jag itne så "oroad" över det smärtan när jag går längre. I början av veckan kändes det ju mer som att musklerna var helt slutkörda och jag bara behövde VILA. Nu har smärtan ändrat sig lite. Trycket är liksom ännu mera nedåt och i måndags var ju barnet nära att ha fixerat sig. Jag undrar om det inte har gjort det nu. Tusan vad det smärtar till i bäckenet mellan varven. Känns som att det bara ligger där o trycker och säger "jag vill ut!!!"

• lanovia 08

Jenny var det någon bra film du såg igår?
    Hur blev tomtegröten?

• lanovia 08

*skickar en stor kram till Ninnis och hoppas du är lite muntrare idag*

• lanovia 08

Hur har alla andra det?

Hur är det med Hvidis och Fru Bygg?

• Ninnnis

Herregud, Bruttan! Hoppas det går bra med svärfar och att du får lite lugn och ro snart. Kram!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...