• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

God morgon tjejer, eller kanske lite sent att sga det nu. Men mådde inte bra när jag vaknade i morse så jag bestämde mig för att sova vidare. Så jag har precis vaknat. Nu känner jag mig lite bättre, men frtfarande mkt trött

• Jenny står brud 090801

Håller med dig, så är det för mig oxå

Ninnnis skrev 2009-12-17 12:50:40 följande:
    Förundras över hur mycket det är jag inte har någon aning om...lanovia 08 skrev 2009-12-17 12:42:49 följande:
  • lanovia 08

Hej Hvidis! Tråkigt att du inte hinner, vi saknar dig här (ialla fall jag). men vi finns här den dag du hinner igen, ta det lugnt. Kram

• Fru E

*sladdar in i snön*

Brrrrrr vad kallt det är -8 när jag lyckats ta mig hem på duktigt hala cykelvägar! Okej ska inte klaga när ni andra har uppemot -20 men här nere är vi knappt vana vid minus

Ninnis-KRAM på dig! Ta hand om er tre och mys i jul! Helt förståeligt att det går upp och ner ibland men när du känner för det finns vi här

Jenny-skönt med sovmorgon! Tycker jag är trött allt jämt och hinner inte sova ikapp och mörkret gör sitt därtill med.

Lanovia-spännande veckor nu framöver när spillevinken kan titta ut närsom . Har ni allt redo där hemma?

Daa-så det är BIM lagom till julafton (nästan). Tänk om ni får en lite för tidig julklapp!!!

• Fru E

Var hos naprapaten igår och har nu fått träningsförbu i 3-6 veckor eftersom jag började träna för tidigt antagligen. Började känna mig bra efter andra gången hos honom så började träna så smått och har tydligen då lyckats dra upp skadan igen. Naprapaten tror att det antingen kan vara ett litet diskbråck eller en inflammation och som jag förstod det så kan man inte göra så mycket åt det utan träna försiktigt och undvika att hastiga rörelser med ryggen. Surt är bara förnamnet, vill kunna sitta i soffan utan att det strålar/gör ont i ryggen och benen. Men antar att jag helt enkelt får ha tålamod igen.
    Ska en timme till massören imorgon och få en omgång av sätesmusklerna igen (fasar!) och hoppas att han har lite kloka råd att komma med

• Fru Bygg

Hej alla!

Jag hinner inte in här och skriva längre. Jag försöker läsa era inlägg lite då och då och jag tänker på er alla!
    Ska se om jag hinner sitta lite i helgen, när maken är hemma. På måndag åker jag och Ella hem till Blekinge (mina föräldrar) och firar jul. Maken kommer efter på tisdag.
    Om jag inte hör av mig i helgen, så får ni alla ha en underbar jul!

Lanovia... spännande med förvärkar och fixering. Nu börjar det närma sig på riktigt! Du kommer att klara allt galant och snart har du er spillevink hos dig! *kramar om riktigt hårt!*

Daa.. jag visslar lite lågt här nere med huvudet i sanden! Jag håller alla tummar för en underbar julklapp till er! Det förtjänar ni verkligen. Men du.. om det inte blir denna gången så blir det nästa gång.. Vi finns här alla om du vill prata!

Ninnnis... En extra stor kram till dig! Det är helt ok att vara lite nere, det är förståerligt. Men du ska veta att du är en underbar go och glad tjej ändå. *skickar en stor stor kram till dig!*

Det finns säkert många andra som jag skulle kommenterat.. Hoppas ingen tar illa upp för att tiden inte räcker till. Tänker på er alla och saknar er. Nu ska jag mysa med Ella, för vi har tjejkväll ikväll. Mannen är på julfest, så vi har huset för oss själva...

Kramar till er alla!

• Daa

God morgon! Det är fredag och snart julafton. Ifall nån missat det.

Lanovia: ja, det var kallt hos dig då. Men jag minns också att jag var så trött att jag höll på att somna stående.
    Avnavling, det har jag hört nämnas. Vet man att det har betydelse (med såndär evidens alltså )? Vad är nackdelen med att vänta en stund? Har man något att förlora på det ena eller andra?

Jenny: hoppas att ditt uppvaknande idag var trevligare.

Hvidis: Jag saknar dig också, men vi dräller väl fortfarande här när du hinner igen.

EA: åh, så surt med ryggbesvären Ibland är det bara tålamod som gäller även om det är så frustrerande att man bara vill skrika. Hoppas på snart tillfrisknande.

Blommis: det var fina granuppsättningsintruktioner (misstänkte att det var lanovia som inspirerat ). *fnissar* Undrar om man kan använda dem på plastgranar också?

Fru Bygg: tack. Jag försöker verkligen förbereda mig mentalt för indianbesök, men det är lika svårt som vanligt. Hoppas ni också får en underbar jul!

En alldeles extra stor kram till finNinnis.

Idag blir det jullunch på jobbet.

• Ninnnis

Tack för kramarna, ni är så gulliga!

Det tog dubbelt så lång tid att köra till jobbet idag (en timme), pga snö, halka och att Obama ska stänga bron idag igen. Det är bra att man kör försiktigt, men liiiite fortare än 40 km/h kan man väl köra på motorvägen när det är plogat och sandat? *mutter* Jaja, jag ska bara ta mig hem i eftermiddag också, sen ska jag inte köra hit förrän den 28:e

Ha en god jul i Blekinge, Fru Bygg! Jag förstår att du har fullt upp med lilla Ella och allt. Kram!

Hvidis, saknar dig också! Kanske vi kan ses irl snart?

FinDaa, jag känner igen tankarna om för- och nackdelar med att testa... *visslar och håller*

EA, fy vad jobbigt att din rygg krånglar så. Hoppas dagens massage hjälper.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...