• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Hej flickor!

hinner inte med er alls... ....hoppas ni känner att vi tänker på er massor!

navelsträngen....den klippte maken...men välja tidpunkt det fick vi inte.....

Massa bamsekramar till er alla!

• Ninnnis

Åh, jag har absolut NOLL arbetsmotivation! Vilket är lite dumt eftersom jag ska vara ledig fram till 28/12...

• Fru E

Ninnis-jag har inte gjort ett jota idag mer än att kolla mailen och svara i telefon

• Daa

Snubblar in lite snabbt på arbetstid. Idag har vi skjutit på lunchen för att äta julmat tillsammans.
    Magen protesterar hejvilt, för den är van att äta nu.

• Daa

*räcker upp en hand som i "vi också"*

Ninnnis skrev 2009-12-18 09:57:32 följande:
    Inte jag heller. Min man tycker att "den dagen, den sorgen", medan jag börjar måla f*n på väggen direkt bara för att det kanske, eventuellt, KAN gå åt skogen...
  • Ninnnis

Och surfat på BT

EA&MJ skrev 2009-12-18 11:56:42 följande:

Ninnis-jag har inte gjort ett jota idag mer än att kolla mailen och svara i telefon
  • lanovia 08

Min arbetsmotivation är rätt noll också.
    Håller på och dokumenterar och är duktig och just nu är det riktigt tradigt.

• Daa

Lanovia och Ninnis: det verkar alltså som att mina tankar kring tester är ganska förutsägbara.
    Hittills har faktiskt indianerna dykt upp kvällen innan den utsedda Testdagen.

4 arbetsdagar, Lanovia?! Coolt.

Ninnnis skrev 2009-12-18 10:00:27 följande:
    Det är ganska talande att mina vänner tycker att min bästa sida är min förmåga att tänka positivt i alla lägen, medan maken tycker min sämsta sida är att jag alltid målar f*n på väggen och tar ut sorgerna i förskott...
    Tycker också att du verkar vara så positiv för det mesta. Men där ser man. Å andra sidan, förmåga att uppmuntra sina vänner är stort.
    Du får gärna uppdatera mig med om hur det går.

EA: så besvärligt för dig. Hoppas du får tag i den du behöver.

*vinkar till Ingis*

Köpenhamn är låååångt bort från där jag befinner mig. Låter spännande med Air Force One.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...