• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Men det ingår ju i arbetsuppgifterna

Ninnnis skrev 2009-12-18 11:59:43 följande:
    Och surfat på BT EA&MJ skrev 2009-12-18 11:56:42 följande:
    Har fram tills nu suttit en halvtimme i kö till vårdcentralen, suck

Daa-hopps julmaten är god
  • Ninnnis

När är den där utsedda Testdagen, Daa...?

Jag är väldigt positiv när det gäller andra, med med mig själv? Nejdå, varför skulle jag vara så snäll mot MIG?

Jag inboxar dig om en stund Daa, nu ska jag dricka dansk glögg (vilken för övrigt är 5,5 %, i Danmark finns det såklart ingen saftglögg i affärerna...)

• Ninnnis

I mina också! Vilket sammanträffande! Vi diskuterade ju faktiskt ditt jobb i en mening tidigare idag

EA&MJ skrev 2009-12-18 13:14:15 följande:

Men det ingår ju i arbetsuppgifterna
  • Ninnnis

Här inne har det ju inte hänt någonting medan vi har hunnit utrymma hela byggnaden pga brandlarm, stå ute och frysa och vänta på brandkåren och sedan gå in igen när de konstaterade att det var falskt alarm...

• Fru E

Ninnis-ja det gör de verkligen!!! Satt i kö i 70 minuter och när jag väl kom fram så sa sköterskan att sådana tabletter skriver vi minsann inte ut utan en undersökning och då får du ringa på måndag!!! Ehhhhhh jag behöver hjälp nu och inte nästa vecka och inte av en doktor som tidigare hänvisat mig tillbaka till gyn tidigare när det handlat om sådana här undersökningar, grrrrr!

Tur man har BT vänner som erbjuder sig att skicka tabletter

Brandlarm!?! Tur att det inte var någon fara men kallt att stå ute och vänta

• Fru E

Japp

Ska snart pulsa ut i snön och gå till massören *ajaj*

• Jenny står brud 090801

Hej alla goa tjejer! Nu har jag jullov!! I tre veckor oxå dessutom. Skall bli underbart att vara ledig... nu skall jag läsa vad ni skrivit

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...