• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Vi hoppas att EA har fel om BOM först och främst. *hutar åt EAs indianer*

• Daa
    Ninnnis skrev 2009-12-21 11:51:33 följande:
    Daa, Jag är SÅ glad för din skull! Och dina brösts...
  • Daa

Nu: rejält mätt efter att ha moffat i mig rester av julmaten. *stryker belåtet över magen (min, alltså )*

• Ninnnis

Då kommer att få anledning att stryka över din mage MÅNGA gånger framöver...

• Daa

Det är väl dags att logga ut och börja jobba...
    Fast undrar om någon skulle märka ifall jag är här inne och dräller hela dagen? *kikar mig över axeln*

• Daa

Åh, tänk ändå...

Ninnnis skrev 2009-12-21 12:20:16 följande:
    Då kommer att få anledning att stryka över din mage MÅNGA gånger framöver...
  • Daa

Äsch, samvetet säger att jag måste logga ut. Det är väl bäst jag gör det då.

Ninnis: en hel massa kramar till dig!

Kram till er andra också.

• Jenny står brud 090801
    Ninnnis skrev 2009-12-21 11:41:42 följande:
    Jag minns förra julen, då plussade Ankan ett par dagar innan jul (väl?), Hvidis plussade på julafton och Ingis strax efter jul i Thailand Jag hoppas på samma mönster i år! Vem står näst på tur? EA? Jenny?
    Det tycker jag låter som en mycket bra idé

Och du Daa, nys gärna lite basiller åt mitt håll också.

Jag är på dag 13 idag, så om min cykel har kommit igång betyder ju det att det kan vara äl på gång snart. Men jag har någon känsla i mig att cykeln inte har fattat. Så därför känns det mest som jag väntar på att passera dag 35 så jag kan ringa gyn och fortsätta med något annat... sorry att jag kommer här med mina negativa tankar, men det är så det känns idag...
  • Jenny står brud 090801
    Daa skrev 2009-12-21 12:22:09 följande:
    Åh, tänk ändå...
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...