• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Varför ska det alltid vara så. jag känner ALLTID mer för soffan än promenadskorna

Daa skrev 2009-12-21 18:48:38 följande:
    Hihi. Det är kanske bara positivt. För nog känner jag egentligen mer för soffan än en promenad. Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:40:09 följande:
  • Daa

Hmm... tror det ligger i människans natur på nåt sätt. Vi kan skylla på det, tycker jag.
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:53:26 följande:

Varför ska det alltid vara så. jag känner ALLTID mer för soffan än promenadskorna
  • Daa

Leksi: härligt att höra om ditt goda humör!
    Ditt inlägg sprudlar av energi.

• lanovia 08

Vi har legt i snön med hunden. (nu har nämligen vi också fått massa snö ) Och gott en kort promenad med densamma.

Snart skall vi sätta oss och kolla igenom alla bebiskläder vi fick igår.
    Också skall jag fundera på mina möjligheter att sy en skötväska själv. Hittade en pickninckduk som borde passa bra till ändamålet. Önskar jag hade dig närmare Jenny så jag kunde ta hjälp av en riktigt kunnig.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 16:58:49 följande:

Sitter och gör de sista julklapparna och beställningarna nu inför jul... ska ni andra hitta på ikväll då?
  • lanovia 08

Inte i min natur. Fast iof är ju gräset alltid grönare på andra sidan... och jag skall verkligen inte klaga då det är en god anledning till att jag inte kan gå långt nu.
    Men blir tokig snön ligger fin på utsidan jag vill ta en mysig långpromenad med hund och make, vilket inte gå. Kommer 5-10 min sedan drar magen ihop sig.

Daa skrev 2009-12-21 18:55:45 följande:
    Hmm... tror det ligger i människans natur på nåt sätt. Vi kan skylla på det, tycker jag. Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:53:26 följande:
  • lanovia 08

Japp!!!

Daa skrev 2009-12-21 18:28:05 följande:
    *vinkar till lanovia* Nedräkning nu! *avbryter vinkandet för att klappa händerna av förtjusning*
  • lanovia 08

Villemoa vad mysigt att mamma o syster kommer.
    Låter så mysigt att få vara hemma på julen.

• lanovia 08

hehe

Daa skrev 2009-12-21 18:33:36 följande:
    "Hjärtevärmande"? Skrev jag "hjärtevärmande"? Tror jag blev många år äldre plötsligt... Eller framstår som det iaf.
  • lanovia 08

Oj nu kommer mannen så nu får jag nog koncentrera mig på annat.

• Jenny står brud 090801

Jag har sytt några skötväskor så om du behöver hjälp eller mönster får du höra av dig...
    lanovia 08 skrev 2009-12-21 20:13:28 följande:

Vi har legt i snön med hunden. (nu har nämligen vi också fått massa snö ) Och gott en kort promenad med densamma.Snart skall vi sätta oss och kolla igenom alla bebiskläder vi fick igår. Också skall jag fundera på mina möjligheter att sy en skötväska själv. Hittade en pickninckduk som borde passa bra till ändamålet. Önskar jag hade dig närmare Jenny så jag kunde ta hjälp av en riktigt kunnig. Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 16:58:49 följande:
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...