• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Det är bara vad du tror! Moahahahaaa...

Sonja68 skrev 2009-12-21 12:34:06 följande:
    Hoppas det är fler som plussar här nu när du har nyst plusbaciller över alla. Jag värjar mig dock
  • Daa

*vinkar till lanovia* Nedräkning nu! *avbryter vinkandet för att klappa händerna av förtjusning*

• Daa

Villemoa: åh, så underbart för lilla Moa! En hjärtevärmande historia.

Håller tummarna för er när det börjar vara dags för ÄL.
    Och lite rajtantajtan är ju aldrig fel, skarpt läge eller inte.

• Daa

"Hjärtevärmande"? Skrev jag "hjärtevärmande"?
    Tror jag blev många år äldre plötsligt... Eller framstår som det iaf.

• Jenny står brud 090801

Daa:
    Vad gott med saffransskorpor! Det var längesedan jag åt det... kanske man skulle ta och baka. Själv tänkte jag göra chokladkola ikväll när granen är klädd

Och förresten tack för dina snälla ord, det hjälper verkligen! Skönt att veta att någon annan hoppas i mitt ställe ifall jag gett upp

Mannen ville fira sin julbonus ikväll med pizza, så nu sitter jag här och väntar på att han skall komma så vi kan åka iväg och äta. Är hungrig så det skall bli gott med pizza!

Efter pizza skulle väl jag också behöva ut och gå, men du jag låter nog dig gå för mig oxå, är det okej?

• Daa

Oj... Nu blev det sån press...
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:36:14 följande:

Efter pizza skulle väl jag också behöva ut och gå, men du jag låter nog dig gå för mig oxå, är det okej?
  • Jenny står brud 090801

oj det var ju inte meningen :-O

Daa skrev 2009-12-21 18:37:27 följande:
    Oj... Nu blev det sån press...Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:36:14 följande:
  • Daa

Hihi. Det är kanske bara positivt. För nog känner jag egentligen mer för soffan än en promenad.
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 18:40:09 följande:

oj det var ju inte meningen :-O
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...