• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Jag brukar ha 30 dagar och väntar mig äl den 25:e. Enligt äl-testet så ska jag börja på dag 13 och det gjorde jag imorse. Förväntar mig glad gubbe den 23:e eller 24:e men tänkte självklart ha lite rajtan tajtan innan dess

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 13:37:47 följande:

Villemoa: Hur lång cykel brukar du ha, när väntar du dig äl?
  • lanovia 08
    Villemoa skrev 2009-12-21 14:23:43 följande:
    Jag brukar ha 30 dagar och väntar mig äl den 25:e. Enligt äl-testet så ska jag börja på dag 13 och det gjorde jag imorse. Förväntar mig glad gubbe den 23:e eller 24:e men tänkte självklart ha lite rajtan tajtan innan dess Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 13:37:47 följande:
  • lanovia 08

30 min kvar att jobba idag (lite drygt) men vettetusan ur det skall gå till. Blev så ofantligt trött. Det är jobbgit att packa och plocka bland sina grejer.

• lanovia 08

Villemoa vilken underbar julklapp Moa kommer få.

• Jenny står brud 090801

Nu har jag skickat mannen att köpa nya äl-test till mig på apoteket. Jag vet att jag sa att jag inte skulle testa men jag kunde inte låta bli De jag har hemma ger ju utslag hela tiden så nu hoppas jag att de är dem det är fel på och inte på mig. Har ju för mig att det inte är bra att ha hög lg-nivå hela tiden...

• Jenny står brud 090801

Sitter och gör de sista julklapparna och beställningarna nu inför jul... ska ni andra hitta på ikväll då?

• Villemoa

Ikväll ska jag slå in de sista klapparna och plocka lite här hemma. Imorgon blir det storstädning och så ska vi klä granen. På onsdag kommer mina föräldrar och syster, det ska bli så härligt!

Jaa nog får Moa en underbar klapp!

• Jenny står brud 090801

Vi ska klä granen ikväll, eftersom vi inte skall vara hemma över jul så blir det lite julmys här innan. Skinkan och julgodis gjordes igår, så det blir verkligen mysigt att klä granen ikväll.

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Härligt att få fira jul hemma, och att det kommer folk till er. Visst är det skönt att åka hem till våra föräldrar oxå, men det blir lite flängigt oxå eftersom vi skall hinna med två familjer på julafton

• Daa

Jenny: här finns plats för allt vad man kan bära i sitt hjärta. Förstår om du är orolig över vad din kropp hittar på. Ibland kan det vara svårt att slå bort sina negativa tankar och alltför lätt att oroa sig i förväg. Om du inte kan hoppas att din kropp har hittat rätt den här månaden, så hoppas vi i ditt ställe! *håller tummarna*

Men fy, vad irriterande att folk tjatar på er!
    Ni ska inte behöva berätta om ni inte vill det. *kramar om*

Som svar på din fråga om kvällen: jag bakar saffransskorpor. Sedan tänkte jag inviga min nya reflexväst. Med eller utan sällskap av make.
    Mysigt att klä granen!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...