• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Ja, precis så är det. Och jag litar mer på CB- testen. Både för att de är dyrare och mer etablerade.
    lanovia 08 skrev 2009-12-22 10:11:23 följande:

EA ok, alltså visar Jennys olika stickor olika resultat som jag tolkar det?
  • lanovia 08

Då är jag med på tåget igen. Förstår exakt.

• Jenny står brud 090801

Åhh vad gulligt att du får blommor och paket. det är alltid roligt med den uppskattningen, speciellt när man inte riktigt väntat sig det!
    lanovia 08 skrev 2009-12-22 10:09:40 följande:

Nu sitter jag här o kämpar med tårarna. Gör ju som sagt mina sista dagar, eftersom jag går via konsultföretag är det inte säkert att jag kommer tillbaka till samma ställe efter mammaledighet, även om sannorlikheten är stor.Nu dyker det upp paket och blommor från olika folk, något som jag inte alls hade räknat med. Blir så rörd. *torkar en tår*
  • Jenny står brud 090801

Lanovia: NU har jag mejlat dig ang skötväskan, du kan ju kolla på bilderna och se om du har ngn användning av ett mönster eller beskrivning på den modellen?

• lanovia 08

Och jag har svarat. Tack för bilderna.

• Jenny står brud 090801

lanovia: Om du inte hittar ngt mönster på nätet, kan du ju ta en runda till ngt bibliotek. Brukar nästan alltid finnas någon modell av skötväska i böckerna barnböckerna där...

• Sonja68

Hej på er!

Kikar in som hastigast och skickar kramar

Nu har jag det hektiskt på jobbet och hemma.
    Så ifall jag inte hinner in här innan dess vill jag passa på och önska alla en riktigt Fridfull och Avkopplande julhelg med mycket mys, ljus, värme och kärlek.

Eftersom jag inte har tillgång till nätet sedan heller på ett par veckor så önskar jag även Gott slut på 2009 och Gott nytt 2010!

• Jenny står brud 090801

Detsamma Sonja!! Hoppas ni får en underbar jul!!

• Fru E

Lanovia-jag litar mer på CB:s stickor även om de är svindyra, för du kan aldrig feltolka dem så du har rätt i din teori

Åhhh vad de är gulliga som lämnar paket vi bjöd de blivande mammorna i våras på middag på kvällen

Och japp, SNART får vi ringa om ivf. Tänkte ringa i mitten av januari och fula och säga att mensen kommit så vi kan tajma in med spraystart förhoppningsvis i februari men antar att jag är optimistisk där

Sonja-detsamma!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...