Det är sådan skillnad när man vet vad det är som orsakar det. Särskilt när det är så positivt som det är nu.
Jo tack. Det är inte mkt jag kan klaga på. Jämfört med andra gravida verkar jag sova som en drottning. Jag sover kanske inte lika bra och "skönt", inatt hade jag ont i magen hela natten, behövde kissa men tog flera timmar att vakna till tillräckligt för att resa mig och när jag väl hade varit på toa låg jag inte så skönt och kunde därmed inte somna om riktigt utan låg och slumrade. Men som sagt jag sover ju ändå hela nätterna och ligger inte o vrider mig för att det gör så ont över allt som många gör.
"mensvärken" känner jag nog av varje dag nu. Framförallt på morgonen. Helt ärligt så känner jag någon smärta mest hela tiden, inte så att det är jättejobbigt. Men antingen så är den "mensvärken" eller så är det sammandragningar när jag går, eller spillevinken som trycker på urinblåsan eller eller eller... 
Daa skrev 2009-12-23 09:25:29 följande:
Yrseln och det skumma från tidigare försvann. Nu har det kommit tillbaka i betydligt mindre skala. Skillnaden är att en liten illamåendevåg får mig att le. Igårkväll var jag jättetrött och mycket irritabel.lanovia 08 skrev 2009-12-23 09:04:50 följande:
Hur är det med dig? Får du sova ordentligt? Hur ofta kommer den där jobbiga "mens"-värken?