• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Ibland är det tur att minnet är kort tror jag, annars skulle nog antal syskon vara färre på denna jord.

God Jul till dig också!

Villemoa skrev 2009-12-23 13:01:49 följande:
    Jenny: ingen på testet idag. Hur går det för dig!lanovia: skönt med sista arbetsdagen och härligt att du får sova! Sista månaden med Moa sov jag verkligen inget vidare. Hade ju foglossning så jag hade svårt att hitta en skön ställning, sen hade jag sammandragningar och hon tyckte mycket om att buffa när jag ville sova. Sen hade jag också en killer halsbränna. Men sen när hon väl föddes glömde man ju bort allt det där Vill önska er alla en riktigt, riktigt God Jul! ♥
  • lanovia 08

Vad konstigt det känns nu. :-/
    Allt är klart lite småplock bara på vägen ut typ. Undrar om jag kommer tillbaka hit igen, mer än på besök. Förmodligen men man vet aldrig. Hur som helst aldrig till detta rum eftersom de skall flytta medans jag är hemma.

Jaja nu får jag stänga ner datorn, göra det sista småpysslet och gå hem för att vänta på att spillevinken vill infinna sig.

• Daa

Förstår att det känns konstigt och kanske ganska vemodigt.
    Vi har just sagt hejdå till pensionären. Mycket märkligt.

Men snart kommer spillevinken!
    *kramar*
    lanovia 08 skrev 2009-12-23 14:24:02 följande:

Vad konstigt det känns nu. :-/Allt är klart lite småplock bara på vägen ut typ. Undrar om jag kommer tillbaka hit igen, mer än på besök. Förmodligen men man vet aldrig. Hur som helst aldrig till detta rum eftersom de skall flytta medans jag är hemma. Jaja nu får jag stänga ner datorn, göra det sista småpysslet och gå hem för att vänta på att spillevinken vill infinna sig.
  • lanovia 08

Fick pensionären äpple i avskedspresent av er eller?
    Det är verkligen skumt när folk slutar på jobbet. Eller att sluta och veta att nästa år sköter sig alla där utan mig. Oersättliga mig....

Men som sagt snart kommer bebis!

• Daa

Hmm... verkar vara ganska stor risk att det inte blir nåt hängande på BT imorgon...
    Alltså:

Kära vänner, hoppas att ni får en varm, härlig, fridfull, god och glad jul, var ni än befinner er.

• lanovia 08

Usch vilket humör jag lyckats bli på ikväll som tur är har jag ätit nu och det är mkt bättre.
    Men råkade bli alldeles för hungrig, var kissinödig och spillevinken gjorde så förbenat ont. Ojoj en 5-åring beter sig bättre än vad jag gjorde en stund.
    NÄr vi väl satt vi bordet sa maken lite försynt "nu behöver du mat älskling". Hehe oh nä shit det menar du inte.

• lanovia 08

Jag skall egentligen inte sitta här nu. Kunde inte gå med på kvällspromenaden. Utan har lovat ta hand om avdukning av bordet istället. När hund och man kommer tillbaka är meningen att vi skall sätta oss isoffan och se på uppesittarkväll.

• Daa

Det är kombinationerna som fäller även den stabilaste.

lanovia 08 skrev 2009-12-23 19:26:51 följande:

Usch vilket humör jag lyckats bli på ikväll som tur är har jag ätit nu och det är mkt bättre. Men råkade bli alldeles för hungrig, var kissinödig och spillevinken gjorde så förbenat ont. Ojoj en 5-åring beter sig bättre än vad jag gjorde en stund.NÄr vi väl satt vi bordet sa maken lite försynt "nu behöver du mat älskling". Hehe oh nä shit det menar du inte.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...