• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Leksi

Härligt med ledig dag Daa! Är du ledig hela veckan? Jag bus-skriver jag...

Lanovia, vad läskigt med Spillevinken! Men gud så skönt att allt var som det skulle!! Undrar undrar när h*n tänker komma till världen...

Vi har valt en grön tapet med små söta djur på. Ganska glest mönster. Till det en gul bård med ulliga vita får. lite ballonger och annat gulligt. Så jag hoppas den ska passa till barnet är 5 år eller så. Könsneutralt valde vi medvetet. Det blir så mycket sånt ändå.

*kramar om Ninnis jättehårt*

Hej Ingis! Bara en månad kvar till flytt - vad spännande!!

• lanovia 08

Hehe tur att du skrev det för jag satt just och funderade.

Daa skrev 2009-12-28 11:08:28 följande:
    Lanovia, förresten, jag är inte businloggad på arbetstid, för jag är ledig idag. Bara så du vet, jag har inte blivit helt fördärvad.
  • lanovia 08

Oh blir lite lycklig för Ingis är igång och spammar,det var länge sedan.

• lanovia 08

*kramar Ninnis* Det här kommer ni klara!

• Daa

lanovia 08 skrev 2009-12-28 11:16:07 följande:
    Hehe tur att du skrev det för jag satt just och funderade.
  • lanovia 08

Ingis, annat roligt är när man glömt magen när man parkerar bilen och ställer sig för nära grannbilen. Lite svårt att dra in den är det ju.
    Eller när man öppnar en dörr och drämmer dörren rakt in i magen, för oj det var visst något som stack ut.

• Daa

Men Leksi! Busskriver du?

Låter som en gullig tapet.

Leksi skrev 2009-12-28 11:14:37 följande:
    Härligt med ledig dag Daa! Är du ledig hela veckan? Jag bus-skriver jag... Lanovia, vad läskigt med Spillevinken! Men gud så skönt att allt var som det skulle!! Undrar undrar när h*n tänker komma till världen...Vi har valt en grön tapet med små söta djur på. Ganska glest mönster. Till det en gul bård med ulliga vita får. lite ballonger och annat gulligt. Så jag hoppas den ska passa till barnet är 5 år eller så. Könsneutralt valde vi medvetet. Det blir så mycket sånt ändå.*kramar om Ninnis jättehårt*Hej Ingis! Bara en månad kvar till flytt - vad spännande!!
    Jo, jag är ledig hela veckan.
    Hade tänkt åka lite skidor idag, men har ont i huvudet och är småfebrig. Vet inte om det är graviditet eller förkylning som gör sig påmind. Vi får se hur det blir.
  • Daa

Nämen!
    lanovia 08 skrev 2009-12-28 11:19:52 följande:

Ingis, annat roligt är när man glömt magen när man parkerar bilen och ställer sig för nära grannbilen. Lite svårt att dra in den är det ju.Eller när man öppnar en dörr och drämmer dörren rakt in i magen, för oj det var visst något som stack ut.
  • lanovia 08

Ingis, det där med att vila och inte joxa för mkt är jag fullt medveten även om jag behöver påminnelse ibland, tycker dock att det funkar bra att lyssna på kroppen just nu för den säger till när den inte vill mer.
    Men jag fixar inte heller sitta helt still hela dagen. Därför pysslar jag lite, vilar, pysslar, vilar.
    Det jag hinner det hinner jag.

Och en sak som slår mig, hela förra veckan jobbade jag ju på dagarna sedan var det soffan på kvällarna, julafton och juldan var lugna som bara den. Och ändå hade jag värsta förvärken någonsin på annandagen. Så vill det spöka så gör det det oavsett.

• lanovia 08

Leksi låter som bra val av tapet.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...