• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-12-28 10:59:32 följande:
    "Glömt magen till morgonen..." Är det sant?
    hahhaaa ja skojar du så dum jag kände mig...hahahha
  • Daa

Oj. Råkade klicka in en konstig gubbe i inlägget. Snubbelfingrad.

• ingenjörsbruden

Men Ballabus var väldigt snäll o lugn i magen...hade redan där sina ät o sovtider.....så hon höll inte låda på natten så jag sov osså gott...förutom när jag hade foglossning...då kom jag ihåg att jag hade busan i magen!

• ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-12-28 11:01:08 följande:
    Oj. Råkade klicka in en konstig gubbe i inlägget. Snubbelfingrad.
    Konstig gubbe...?... Den blev väl bra....?
  • ingenjörsbruden

Om en månad så hoppas vi att vi bor i huset.....om allt flyter på som det ska med leveranser osv....o inget strular så ska det gå bra!

Var uppe o tittade i huset nu i julhelgen....det blev så jäkla bra med färgerna på väggarna....bara badrumsgolvet kvar att lägga o ekparketten....sen är väggar o golv klart.....

• ingenjörsbruden

Nä nu ska jag försöka mig på att komma igång med städning hushållsfix....ska nog göra en tacopaj först....rester sen igår!

En massa massa till er alla!

• Daa

Tycker den ser lite generad ut. Blev mest förvånad över att den dök upp när jag inte klickat nåt alls.

ingenjörsbruden skrev 2009-12-28 11:03:06 följande:
    Konstig gubbe...?... Den blev väl bra....?
  • Daa

Härligt! Hoppas allt går bra.

ingenjörsbruden skrev 2009-12-28 11:04:57 följande:
    Om en månad så hoppas vi att vi bor i huset.....om allt flyter på som det ska med leveranser osv....o inget strular så ska det gå bra! Var uppe o tittade i huset nu i julhelgen....det blev så jäkla bra med färgerna på väggarna....bara badrumsgolvet kvar att lägga o ekparketten....sen är väggar o golv klart.....
  • Daa

Lanovia, förresten, jag är inte businloggad på arbetstid, för jag är ledig idag. Bara så du vet, jag har inte blivit helt fördärvad.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...