• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Det känns skitkonstigt med tomt hus!

Sonen går här och trampar och säger att nu blev det ju helt tomt och tråkigt...

Fast jösses vad trött man är också! Ikväll blir det film och laxmacka!

• Ankan80
    Leksi skrev 2009-12-29 15:20:34 följande:
    Hur gick det för dig Ankan?
    Jo, det gick bra här med.
    Blodtrycket hade sjunkit lite sen sist och det är ju aldrig fel.
    Hjärtat lät bra, 140 slag per min. Lillankan boxade på micken när bm lyssnade *hihi*.
    Magens storlek var också på rätt kurs.

Nästa gång är den 13 jan och då blir det lite mer prover samt glukosbelastnig *örk*.
    Skall verkligen komma ihåg att ta med den där citronen.
  • Fru Bygg

Hej alla!
    Tiden räcker inte till just nu. Trodde man skulle ha mer tid att sitta lite här nu när maken också har varit hemma, men då hittar vi ju på saker tillsammans, så tiden försvinner.
    Vi har det iallafall jättemysigt hela familjen och njuter av att pappa/maken är hemma hela veckan.

Ellas första jul har varit kalasbra. Vi har varit i Blekinge och firat jul och det var varit jättebra. Längtar tills nästa jul då Ella också får ut lite av julen!

Jag får kommentera alla era inlägg senare, men vill ju iallafall skicka en stor stor stor kram till Daa! Grattis gumman! Det förtjänar du verkligen! Ta det nu lugnt och ta hand om dig och lillan/lillen. Jag är så glad för din skull!

Kram till alla er andra också!
    Saknar er!

• Hvidbrud

Kan ligga och amma samtidigt som jag skriver här. smidigt!
    Lilla Es första jul var mysig och intensiv, vi var hos svärmor i Lkpg och alla fastrar och farbfödrar och kusiner ville såklart gosa med henne hela tiden. För mycket kärlek dör man inte av! Men igår sov hon 14 timmar, med några uppvaknanden för mat.

• lanovia 08

Nej lite kärlek är bara bra för de små liven.

• lanovia 08

Ankan vad skönt att allt var bra. Men glukosbehandlning? Har du högt blodsocker eller måste alla göra det hos er?

• lanovia 08

Hej Fru Bygg. Kul att höra från dig och att Ella haft en bra jul. Ni gör rätt i att mysa hela familjen. BT finns kvar när mannen jobbar sedan igen.

• lanovia 08

Jag har varit och simmat idag. Insatsen var väl inte strålande, tog mig 400m innan det gjorde för ont i ryggen. Men var ialla fall ett försök och jag fick rört mig lite vilket var skönt.
    Fattar inte vad som hänt med min rygg. Antingen har jag sträckt mig eller fått foglossning.

• Hvidbrud

Eller så är du höggravid...
    någon som har förslagpå nyårsmat till en fiskätande vegiterian?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...