• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Men nu gick det ju!
    Det hände någonting där som inte jag fattade.
    Nåja. Nu tror jag att lanovia är nöjd med min insats.

• Daa
    (glömde den. Den skulle vara i slutet på förra inlägget).
  • Daa

*känner mig som en riktig attention-junkie: inte helt bekväm i den rollen *

• Fjällbruttan

Hej! Är fortfarande i stadiet att jag inte hinner eller orkar läsa ikapp, men lite har jag lyckats snappa upp!
    Grattis Daa
    Här fortsätter 2009 sitt bästa för att klassas som decenniets värsta skitår månaderna nov dec med full kraft... jag vill bara att eländet ska ta slut!

Maken har legat sen den 26 med svininfluensa, trots vaccinering
    Han har verklligen varit toksjuk!! Men nu är han äntligen feberfri!!

Svärmor ligger på lassa igen, och vill inte ens komma hem... kan bero på att svärfar blivit en sur aggresiv gubbe sen han spräckte skallen.. och glömmer att hon är sjuk och skäller på henne för att hon inte orkar gå ut...
    Jag har blivit så fet att stolarna knakar, när fan tänker jag göra nåt åt det?? med andra ord minns han inte att jag är gravid..och så fortsätter det....

Bästa kompisens lilleman blev toksjuk i förrgår, flögs med ambulanshelikopter mellan två sjukhus och först hittade de inte nåt... sen upptäckte det tackochlov att det bara var blindtarmen, så nu är han opererad! Men blindtarmen han spricka innan de opererade, så han är en ynklig liten tvååring just nu.

Julafton var bra, tills maken pratade med sin bästa kompis på juldagen, och det visade sig att bästa kompisens pappa fått hjärtatack och dött på julaftons förmiddag...
    God Jävla jul!

Och jag mår toppen förutom ett järnvärde som ligger på 102.. hoppas det går upp för jag somnar jämt nu på soffan! Men jag kör traktor som en gudinna och skottar så snön sprutar, KVINNOR kan!!

Hoppas ni alla andra har det toppen och efter nyår ska jag hinna sitta här mera, för jag saknar er!!!

Gott nytt år och massor av kramar fårn ett snöigt Kittelfjäll!

• Daa

Och ifall budskapet gick förlorat i explosionen av inlägg, så upprepar jag det igen:

Önskar er alla allt gott inför det nya året.
    Många kramar. Tack för att ni finns.

• Daa

KRAM, Bruttan.
    Ibland blir det bara... mycket. *kramar om igen och hoppas verkligen på ett bättre år för Bruttan med familj*

• lanovia 08

Bruttan, *kramar* Herregud ibland finns det ingen ände på eländet.
    Hoppas verkligen du får ett bättre 2010.

• lanovia 08

Daa, bra jobbat med inlägg!

Jag borde väl dra mitt strå till stacken och fixa resten av inläggen, men nej, för nu skall jag gå o lägga mig och vila lite. Passa på medans maken springer.

• lanovia 08

Gott nytt år alla!
    Säger som Daa tack för att ni finns!

• Fru E

Gott Nytt År tjejer

Har varit på julfirande först hos brodern med brorsbarn och sedan hos svärmor, puh!

Skönt att äntligen vara hemma och ta det lite lugnt eller ja.....försöka iaf!

Här har indianerna varit osedvanligt seg och kom först med värk igår efter 6 dagar med spottings . Den 11 ringer jag gyn för remiss och ska banne mig ha en!!!
    "Vågade" inte ta upp ivf med brodern eller hans fru, visste inte riktigt hur jag skulle komma in på ämnet. Tänkte ge det ett nytt försök snart för att se vad broderns fru som är läkare tror om akupunktur etc innan ivf. Vet inte riktigt hur länge man ska gå på behandling innan men det kanske du vet Lappis??

På tal om hus så skulle vi egentligen inta flytta förrän om ett par år men vi började kolla i veckan och har hittat ett objekt . Väntar bara på samtal från banken och hoppas att vi INTE behöver sälja radhuset innan vi köper nytt eftersom vi inte har så mycket i lån. Om vi måste sälja först vet jag inte riktigt om vi "orkar" köpa hus nu eftersom man då måste hitta något nytt på ett par månader alt flytta hem till mitt föräldrahem under tiden med alla kartonger, pust!
    Men men som sagt först ett besked av banken och OM vi får köpa först så ska vi på visning på söndag på ett jättefint hus (naturligtvis har jag redan i tankarna flyttat in vilket är lite jobbigt)!!!

Lanovia-kom ihåg att vila!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...