Hej! Är fortfarande i stadiet att jag inte hinner eller orkar läsa ikapp, men lite har jag lyckats snappa upp!
Grattis Daa
Här fortsätter 2009 sitt bästa för att klassas som decenniets värsta skitår månaderna nov dec med full kraft... jag vill bara att eländet ska ta slut!
Maken har legat sen den 26 med svininfluensa, trots vaccinering
Han har verklligen varit toksjuk!! Men nu är han äntligen feberfri!!
Svärmor ligger på lassa igen, och vill inte ens komma hem... kan bero på att svärfar blivit en sur aggresiv gubbe sen han spräckte skallen.. och glömmer att hon är sjuk och skäller på henne för att hon inte orkar gå ut...
Jag har blivit så fet att stolarna knakar, när fan tänker jag göra nåt åt det?? med andra ord minns han inte att jag är gravid..och så fortsätter det....
Bästa kompisens lilleman blev toksjuk i förrgår, flögs med ambulanshelikopter mellan två sjukhus och först hittade de inte nåt... sen upptäckte det tackochlov att det bara var blindtarmen, så nu är han opererad! Men blindtarmen han spricka innan de opererade, så han är en ynklig liten tvååring just nu.
Julafton var bra, tills maken pratade med sin bästa kompis på juldagen, och det visade sig att bästa kompisens pappa fått hjärtatack och dött på julaftons förmiddag...
God Jävla jul!
Och jag mår toppen förutom ett järnvärde som ligger på 102.. hoppas det går upp för jag somnar jämt nu på soffan! Men jag kör traktor som en gudinna och skottar så snön sprutar, KVINNOR kan!!
Hoppas ni alla andra har det toppen och efter nyår ska jag hinna sitta här mera, för jag saknar er!!!
Gott nytt år och massor av kramar fårn ett snöigt Kittelfjäll!