• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Hej EA!

Åh, så jobbigt när indianerna beter sig sådär!
    Kan de iaf inte bete sig som folk när de envisas med att dyka upp?

Hoppas det blir bra med huset. När du nu redan har flyttat in, menar jag.

• Daa

Oj, snabbt jobbat, Lanovia.
    Jag loggade in för att hjälpa till lite mer, men det behövdes visst inte.

• lanovia 08

Undrar just om jag inte blir först på året att skriva är!

Gott nytt år! Hoppas alla hade en bra kväll igår.

• lanovia 08

Du gjorde ju ett sådan bra förarbete så det var ju bara att dra in tråden över mållinjen, lätt arberete när man har bra förärbetare.

Daa skrev 2009-12-31 15:24:40 följande:
    Oj, snabbt jobbat, Lanovia. Jag loggade in för att hjälpa till lite mer, men det behövdes visst inte.
  • lanovia 08

Det blev ialla fall ingen spillevink som tittade ut år 2009!
    H*n vågade väl inte för BM på förlossningen sa också till på skarpen när vi var där förra helgen.

Tycker iof att h*n kan vänta några dar till. Men dessa förvärkar och smärtan i svanken börjar bli jobbigt att dras med varje dag. Så snart är jag nog redo.
    Får lite ont i magen varje gång någon skall tala om att man brukar faktiskt gå över tiden med första barnet. Säg att jag går över 1v, det innebär 5v till. Då får allt förvärkar och ryggen skärpa sig om jag skall orka.

• lanovia 08

Daa hittade du någon bra "gammal trasa" att ha på dig igår?

• lanovia 08

Oj nu snöar det här. Mysigt men Hjälp! nu kommer ju snön täcka all is som ligger på gatan.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...