• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Innan jag glömmer bort det (känns som om det kan vara risk för det om jag blir för ivrig i mitt spammande ) kan jag ju skriva inlägget som jag i huvudsak loggade in för att skriva:

Önskar er allt gott inför det nya året!

• Daa

Hmm... skulle jag kunna sno åt mig en hel sida? Det vore första gången i så fall, tror jag.

• Daa

*funderar om det är något jag borde göra istället för att sitta här. Det är ju ändå en del att förbereda*

• Daa

Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Det blir "den här gamla trasan?"-stuket.

• Daa

Eftersom jag ju inte lyckades hitta någon fin klänning, iaf ingen som jag vill ha.

• Daa

Det är inte min grej att sno åt sig en hel sida. Jag blir lite rädd när det är en hel massa Daa-inlägg i rad.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...