• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

och god jul i efterskott!har fått en iphone så nu kan jag följa er var jag än går!

• lanovia 08

skönt att ha huset för sig själv igen?

passionsblomman skrev 2009-12-29 11:48:31 följande:
    *vinkar i tråden*Nu har tjocka släkten åkt!Väldigt vad tyst det blev.
  • lanovia 08
    Hvidbrud skrev 2009-12-29 12:19:11 följande:
    ha ha! eller när vi var på restaurang och skulle gå, då trängde jag mig ut mellan två bord och fick säga ursäkta, jag kan inte dra in magen längre, när de som satt där fick flytta sina vinglas så att de inte vältes av magen...
  • lanovia 08

Tjoho!!!

Hvidbrud skrev 2009-12-29 12:20:10 följande:
    och god jul i efterskott!har fått en iphone så nu kan jag följa er var jag än går!
  • lanovia 08

Vad hungrig jag är hela tiden. Har just ätit en fullgod lunch, men är fortfarande hungrig. Får nog gå och äta lite knäckebröd också. Julknäckebröd, mums!

• Hvidbrud
    kommer ihåg hur det var. oj en såm humger! vaknade kl6 av att jag skulle ha mat NU!
    lanovia 08 skrev 2009-12-29 12:38:05 följande:
    Vad hungrig jag är hela tiden. Har just ätit en fullgod lunch, men är fortfarande hungrig. Får nog gå och äta lite knäckebröd också. Julknäckebröd, mums!
  • lanovia 08

Hehe... ja själv var jag uppe med maken imorse för att äta frukost. Tyckte det var bättre att få i sig mat än att sova.

Hur var lilla E´s första jul?

• Leksi

Status från MVC idag, v.24+1:
    Blodtryck & urinprov utmärkt, lite lågt blodvärde (115) men med tanke på hur lågt jag brukar ha som ogravid så tyckte jag 115 var riktigt bra! Äter ju mina järntabletter och blutsaft var dag så fattas väl bara annat. BM tyckte dock jag kunde gå upp till 2 tabletter om dagen. Hm, vissa dagar kanske... Magen låg precis på medelkurvan! Hjärtljuden var fina, 143. Hade gått upp 9 kg sedan inskrivningen vilket jag inte var beredd på! Jösses! Så 10 kg totalt hittills. Där ser man.

Nu blir nästa besök om fyra veckor och därefter varannan vecka fram till förlossningen, så nu blir det lite tätare besök!

Är du mätt nu Lanovia?

Vad bra att du fått en Iphone Hvidis! Julklapp från Batman?

*Vinkar tillbaks till Blommis!* Skönt att pusta ut i tomt hus nu eller?

• lanovia 08

Vad skönt att allt såg bra ut Leksi. Tycker inte det låter som att du gått upp katastrofalt mkt, snarare normalt.

Nej jag är inte mätt. Har precis ätit fil och macka men är fortfarande hungirg. Helt otroligt. Vet bara inte vad jag skall äta är inte sugen på något.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...