• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Oj, Lanovia!
    Förstår att du har svårt att slappna av. Sitter själv med lite kort andhämtning efter att ha läst ditt inlägg.
    *andas ut*

(vad är CTG i sammanhanget? )

Vi har inte sagt något. Däremot tycker jag mig vara något yppigare än vanligt (och nu spänner det rejält i tuttarna), så det kan hända att jag är misstänkt.

• Jenny står brud 090801

Jag har ont på ena sidan av "tjejmagen"... tänk om det är så att jag har äl. *hoppas, hoppas, hoppas* Får nog bli lite mys ikväll oxå

• Jenny står brud 090801

Lanovia: Usch vad otäckt, inte snällt av spillevinken att skrämmas så. Härligt att allt såg bra ut!!

• Jenny står brud 090801

Imorgon skall jag träffa en kompis och hennes son, ska bli så roligt!! Fick lite energi nu när jag tänkte på det så skall nog ta och sy en liten julklapp till honom...

• Villemoa

Daa: CTG mäter bebisen hjärtslag.

lanovia: huvva säger jag bara!! Skönt att allt är bra med spillevinken!

Jenny: att ha ont i ena sidan av tjejmagen låter som äl. Bäst ni har lite rajtantajtan ikväll ändå
    När jag har äl känns det i hela magen så egentligen behövs nog inga test men efter mf så är man nojjig över att missa en äl för vi längtar ju så efter bebis!

• lanovia 08

Nej precis, och sådana kickar som jag fick senare på kvällen, kunde jag inte fått dem lite tidigare på dan?

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-27 18:26:38 följande:

Lanovia: Usch vad otäckt, inte snällt av spillevinken att skrämmas så. Härligt att allt såg bra ut!!
  • lanovia 08

*visslar*

Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-27 18:02:49 följande:
    Jag har ont på ena sidan av "tjejmagen"... tänk om det är så att jag har äl. *hoppas, hoppas, hoppas* Får nog bli lite mys ikväll oxå
  • lanovia 08

Leksi, har ni tapetserat barnrummet i någon särskild barntapet eller bara vanlig som passar oavsett ålder och kön?

• lanovia 08

Håller alla tummar o tår för att det tar sig snart.

Villemoa skrev 2009-12-27 19:18:05 följande:
    När jag har äl känns det i hela magen så egentligen behövs nog inga test men efter mf så är man nojjig över att missa en äl för vi längtar ju så efter bebis!
  • lanovia 08

Vi har varit hos BM nu. Jag skulle ta blodprov, av någon anledning tog hon det själv istället för att be en utav provtagarna göra det. Hon var ingen höjdare. Tur att jag blivit lite mer vän med hela provtagningsbiten för hon riktigt gröpte runt i armen. Gör fortfarande lite ont och det tycker jag inte det brukar göra annars.
    Förövrig sa hon att om 2v skall vi gå igenom och planera lite inför förlossningen. Jaha tänkte jag och om liten redan kommit ut då? Idag känns det lugnt och som att den mkt väl kan tänka sig stanna ett tag till. Vilket den gärna får göra så att jag hinner vara hemma själv lite och spillevinken hinner växa till sig lite. Men i lördags kändes det ju som att liten verkligen tänkte ta sig ut och det SNART. Så vi får väl se om det blir någon planering eller inte.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...