• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Fast jag kan nog inte räknas som stabil annars heller.

Det "roliga" är att vi diskuterade igår kväll hur lugn jag varit sedan jag blev gravid. Det var liksom väldigt länge sedan jag fick sådana här utbrott utan tacklar dem mer med ett djupt andetag nu. Tillskillnad från att man annars hör att folk blir så ofantligt griniga när de är gravida.
    men haha det fick vi äta upp idag.
    Hoppas inte bebisar lär sig svordommar redan i magen.

Daa skrev 2009-12-23 19:29:46 följande:
    Det är kombinationerna som fäller även den stabilaste. lanovia 08 skrev 2009-12-23 19:26:51 följande:
  • Daa

lanovia 08 skrev 2009-12-23 19:33:16 följande:

Fast jag kan nog inte räknas som stabil annars heller. Det "roliga" är att vi diskuterade igår kväll hur lugn jag varit sedan jag blev gravid. Det var liksom väldigt länge sedan jag fick sådana här utbrott utan tacklar dem mer med ett djupt andetag nu. Tillskillnad från att man annars hör att folk blir så ofantligt griniga när de är gravida.men haha det fick vi äta upp idag. Hoppas inte bebisar lär sig svordommar redan i magen.

Okej, det är inte så kul att få såna utbrott, men inlägget var roligt.
    (jag tror att jag är lite grinigare redan nu... (mer blödig är jag då definitivt))
  • lanovia 08

Nej nu måste jag överge dig Daa och ta hand om köket. Skäms om jag inte gjort det innan de är tillbaka.

Ha en underbar jul allihopa. Jag har önskat mig massa plus i julklapp, inte åt mig utan åt denna tråd. Hoppas tomten tycker jag varit snäll nog.

GOD JUL!

• lanovia 08

Som tur är inte humöret konstant i 9 mån. Vet att jag bölade åt allt ett tag i början, om någon sa att jag hade ett hårstrå som låg fel så storgrät jag (viss överdrift). Det har lugnat sig.
    Var nog också grinigare ibörjan tror jag.

Daa skrev 2009-12-23 19:35:51 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-12-23 19:33:16 följande:
    Okej, det är inte så kul att få såna utbrott, men inlägget var roligt. (jag tror att jag är lite grinigare redan nu... (mer blödig är jag då definitivt))
  • Daa

Ha en fin kväll, lanovia.
    Borde inte sitta här jag heller. *gäspar så det knakar i käkarna*

Kram!

*önskar mig också några fler plus*

• Fjällbruttan

Tvärtittar in för att önska alla en riktigt God Jul, hoppas ni får fira den som ni vill!
    Här har det lugnat ner sig lite, svärfar har kommit hem (jag bara stirrar på honom , förundrad över att han överhuvudtaget lever!!) men något virrig... och svärmor blir bara sämre..men imorgon tänker vi vägra elände och bara mysa, allt är förberett, utom att skala potatis, vilket ungarna tänker göra

Kramar i massor till er alla, ni finns ständigt i mina tankar, även om jag varken hinner läsa ifatt eller ens vara här just nu.. men I´ll be back!!

Kram kram kram kram kram!!!

• Jenny står brud 090801

God morgpn tjejer! Nu är vi hemma igen efter ett mysigt julfirande. Hoppas att ni har det underbart!!

• Leksi

Välkommen hem Jenny!
    Något utslag på ÄL-testen ännu?

Hej Bruttan! Vad skönt att svärfar mår bättre och fick komma hem lagom till jul. Låter som ni hade en bra plan för julafton. Höll den?

Hur var Bellabus, Ellas och Lilla E´s första julfirande??

Vi har haft en lugn & skön jul. Kanske lite för mycket släkt på en gång så nu är det skönt att bara vara hemma vi två. Maken håller på att tapetsera barnrummet och vårt sovrum och jag passar på att få undan lite saker som har blivit liggande. Som att betala räkningar, göra iordning pärmarna lite snyggare (bytt ut etiketter och register), skriva in alla födelsedagar i almanackan för 2010, skriva i gravid-dagboken, borsta katterna (julbadet blir kanske till nyår istället...), beställa förstoringar på foton som ska upp på väggen m.m. m.m. Jag tycker det är så underbart att bara pyssla med såna småsaker härhemma. Det är verkligen att ladda batterierna! I eftermiddag blir det brödbak tror jag, bara vi kommer iväg till affären någon gång. Svårt att slita mannen från renoverandet när han väl kommit igång...

Hoppas ni alla har det bra & njuter av ledigheten! Visst fick alla en vit jul i år?

• Villemoa

God fortsättning vänner! Hoppas alla har haft en underbar jul!

Vi har haft det jättebra, lugnt och skönt. Första julen på evigheter jag inte varit stressad! Moa stod ut ända till 15.40 sen fick hon börja öppna klappar. Innan dess hade hon gått fram till granen tusen vändor för att pilla lite

Fick på äl-testet imorse, hur har det gått för dig Jenny?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...