• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

EA vad skönt att ni snart kan ringa. Fula sig någon månad hit och dit får man göra ibland.

• lanovia 08

Jenny har jag satt griller i huvudet på dig??
    Det är något liknande det vi tänker oss ja. Precis det mönstret jag hittat själv.

• lanovia 08

Sonja ni får ha en undebar jul och gott nytt år.

• Jenny står brud 090801

blev nyfiken jag oxå. Men den modellen var ju jättefin. Får nog sy mig några olika sen när det blir dags för oss
    lanovia 08 skrev 2009-12-22 13:41:53 följande:

Jenny har jag satt griller i huvudet på dig?? Det är något liknande det vi tänker oss ja. Precis det mönstret jag hittat själv.
  • Daa

lanovia 08 skrev 2009-12-22 09:53:25 följande:
    Daa vad är detta? businloggad??!! Vart är världen på väg?!?!
    Ja, visst är det hemskt? Och nu är jag det ännu en gång.
  • Daa

EA&MJ skrev 2009-12-22 10:08:49 följande:
    Daa-säkert den lilla bönan i dig som gjort dig "busig"
    Min make håller med säkerhet inte med dig. Han hävdar att "busig" är mitt normaltillstånd.
  • Daa

Lanovia: åh, vad gulligt av dina kolleger. *blir också lite rörd*

Sonja: detsamma till dig. (hur var det: blev jag erbjuden att följa med till Moskva eller?) Många kramar.

EA: så indianerna har kommit eller är jättepågång? Önskar er all lycka inför IVF-samtalen i så fall. *kramar om*

Jenny: tror jag förstår hur du tänker med ÄL-testen. Det låter onekligen bra att de inte ger utslag hela tiden, för det ska de ju inte (om jag inte är helt ute och svamlar, men det tror jag inte att jag är ) *fortsätter hålla tummarna för en bra cykel*

• Daa

Jag skulle vilja åka hem nu, för det är lite segt här och jag känner mig riktigt trött *men kan inte låta bli att le*

Tyvärr måste jag i så fall jaga rätt på dagens chaufför och tvinga honom att stämpla ut tidigare och om han går med på det måste vi hitta den tredje i gänget och övertala även honom. Det orkar jag inte, så jag inväntar snällt att klockan blir 16.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...