• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Jenny: nu har jag tagit en rask, ganska rejäl promenad och borde alltså ha bränt en hel del av dina pizzakalorier.
    Kall om kinderna men varm överallt annars.

• Daa

lanovia: långpromenader är härliga. Och snart så kan du också njuta av dem igen.
    Mysigt att leka med hunden i snön.

• Ninnnis

Jag, maken och vovven har gått 2,5 timme i hyfsat tempo, så jag kan bjuda på lite förbränning, era soffpotatisar Det är massor av snö, kallt och klart. Härligt! Och Daa, igår slog jag till på en snöängel, enbart till din ära Vovven tyckte matte betedde sig konstigt...

Imorgon åker vi till mina föräldrar i Norge och stannar fram tilll söndag. Jag vet inte hur mycket jag hinner in, så jag passar på att önska er alla en riktigt GOD JUL!

• Villemoa

Jenny och lanovia: ja det ska bli så skönt att få fira jul hemma! Vet inte om jag skrev i den här tråden eller i tanttråden om detta men vi har alltid delat upp julen som så att vi växelvis ena julaftonen varit hos mannens familj i Norrköping och så till Eskilstuna på juldagen för att fira med min familj. I år ville vi verkligen vara hemma för vi orkar helt enkelt inte åka runt nåt mer! Det blir mer stressande än avkopplande. Iof står ju vi för värdskapet i år så det blir mer fix men vi och Moa får sova i våra egna sängar. Så det ska bli jätteskönt att mina föräldrar och syster kommer upp. Min bror är tvungen att jobba så honom träffar vi i mellandagarna istället. Ingen av min mans familj kan komma upp i juldagarna (hans familj är så stor fyra syskon med respektive, barn, mormor) så några av dem kommer upp den 27:e.

Oj vilket ego inlägg!

• Jenny står brud 090801

Tackar och tar emot Men jag var duktig och bara åt halva pizzan (att jag sparade andra halvan till lunch imorgon behöver ju inte sägas)

Daa skrev 2009-12-21 20:42:11 följande:
    Jenny: nu har jag tagit en rask, ganska rejäl promenad och borde alltså ha bränt en hel del av dina pizzakalorier. Kall om kinderna men varm överallt annars.
  • Jenny står brud 090801

God jul Ninnis!! Och ni andra oxå förresten... om inte ni tänker kolla in här mer innan jul

• Jenny står brud 090801

Hej Hvidis. Hur är det med dig och familjen?

• Jenny står brud 090801

Nu står vår gran så fin i tv-rummet och lyser. Några kolor blev det inte här ikväll, får bli imon ist

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...