• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Jenny, nja vi hade nog tänkt oss att ha skötdelen lös i väskan. Men jag tar gärna emot bilder och mönster ifall det är något som kan användas som inspirationskälla.
    Inboxar dig.

• lanovia 08

Ingis, vad gulligt med rosor. Gjorde ni något annat specielt igår? Middag eller så?

• lanovia 08

Daa vad är detta? businloggad??!! Vart är världen på väg?!?!

• lanovia 08

Just nu är jag så stresad över allt som måste göras här på jobbet. Arkiveras o packas etcetc, så jag gör helt enkelt inget. Har liksom blivit parlyserad.

• lanovia 08

*kliar mig förvirrat i huvudet*

Innbär det alltså enligt Clearblue att du inte har ägglossning just nu?
    Har aldrig använt sådana stickor själv så jag fattar inte riktigt.

• Fru E

Lanovia-CB:s stickor visar en glad gubbe de två dagar då man är som mest fertil funderar själv på att slösa dyra pengar denna månaden bara för att se vilken dag jag har äl.

Ingis-säger som Lanovia gjorde ni något mer på bröllopsdagen?

Lanovia-ibland är det nästan skönast att åka iväg under julen så kan man slappna av mer, annars springer man som en skållad råtta för att passa upp på alla. Nästa jul är kanske annorlunda när spillevinken är här

Daa-säkert den lilla bönan i dig som gjort dig "busig"

• Fru E

Ninnis-ta det försiktigt när ni ska ända till Norge

• lanovia 08

Nu sitter jag här o kämpar med tårarna.
    Gör ju som sagt mina sista dagar, eftersom jag går via konsultföretag är det inte säkert att jag kommer tillbaka till samma ställe efter mammaledighet, även om sannorlikheten är stor.
    Nu dyker det upp paket och blommor från olika folk, något som jag inte alls hade räknat med. Blir så rörd. *torkar en tår*

• lanovia 08

EA ok, alltså visar Jennys olika stickor olika resultat som jag tolkar det?

EA förresten det är snart januari innebär det att ni skall ringa för att få tid till IVF då, eller hur var det?

• Jenny står brud 090801

Jag har ju bara köpt de billiga testen innan, och de har ju gett utslag hela tiden. Då började jag fundera på om det är så att jag hela tiden har högt värde av lg. Men med CB- testet fick jag inget utslag... detta tolkar jag som positivt. Kanske lite mycket egna tolkningar men det kändes bra liksom. Har nämligen läst att det kan vara svårt att bli gravid om man har hög nivå av lg hela tiden, så därför kändes det bra.
    Förstår du hur jag menar? lite snurrigt jag vet
    lanovia 08 skrev 2009-12-22 09:57:19 följande:

*kliar mig förvirrat i huvudet* Innbär det alltså enligt Clearblue att du inte har ägglossning just nu?Har aldrig använt sådana stickor själv så jag fattar inte riktigt.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...