• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

(och jag har faktiskt fått lite gjort på jobbet den senaste kvarten, så det så! )

• Daa

*inser att jag har ett äpple i väskan och blir helt nöjd*

• Daa

*funderar om jag ska gå och äta upp mitt äpple i min grönt-äpple-fobiske arbetskamrats åsyn*

• Daa

*kommer fram till att det inte är så snällt: det är ju i alla fall jul. Å andra sidan går han i pension efter i morgon, så det är ju sista chansen. Brottas med samvetet*

• Jenny står brud 090801

Hej Daa, inte lång tid nu innan det blir kväll för dig!! Var det sista dagen på jobbet innan lite ledigt för dig oxå?

• Sonja68
    Daa skrev 2009-12-22 15:00:54 följande:
    Sonja: detsamma till dig. (hur var det: blev jag erbjuden att följa med till Moskva eller?) Många kramar.
    Jo men visst blev du det! Om du tar dig till flygplatsen i St.Petersburg för egen maskin samt bokar flygbiljett Kram och sköt om dig!
  • Daa

Jenny: nu är det frågan om minuter. Jobbar full dag imorgon också, men det är sista arbetsdagen för det här året.
    Äpplet smakade bra, tack.

Sonja: fast jag har ju glömt bort det där med visum. Måste nog bli insmugglad i så fall. Kram på dig!

Nu är det dags.
    Ha en fin eftermiddag/kväll! *vink och *

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!
    Nu bär det snart av till julfirandet för vår del, men blir inte borda så länge. Ska bli skönt att få ha lite jul hemma oxå i år. Kanske tittar jag in lite ändå, får se vad som händer. Men om inte så önskar jag alla en riktigt GOD JUL, njut av varndra och ha det riktigt mysigt!

Villemoa: Är lite nyfiken på hur det går för dig med äl-testen, fått någon än?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...