• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hmmm undrar just om jag skall sätta igång och spama. Men tror inte jag orkar. När nu ingen annan behagar hänga här så får la jag gå och läsa lite istället.

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-12-28 11:19:52 följande:

Ingis, annat roligt är när man glömt magen när man parkerar bilen och ställer sig för nära grannbilen. Lite svårt att dra in den är det ju.Eller när man öppnar en dörr och drämmer dörren rakt in i magen, för oj det var visst något som stack ut.
    Hahahaha eller när någon ska gå förbi o det är lite trångt o man försöker dra in magen eller ställer sig med magen mot väggen o tror att det ska gå...hahahaha

• ingenjörsbruden

Attans att jag missade dig, lanovia! Får spamma lite själv!

Bra att du tar det lugnt...o jag VET hur svårt det är att verkligen ta det lugnt!
    Kan säga attjag är jäkligt glad för min skötväska....Emmaljunga exklusive....måååååånga fack o bra o ha grejor....även ett litet skötbordsunderlägg som varit väldigt bra vid blöjbyten i byggboden!

Igår var jag attans flitig.....promis på 6 km, handlade o hämtade ut paket....maken valde en personvåg som present från jobbet...så ja....nya tag efter nyår!
    Storstädade hela lgh o tvättade massor, badade busan....hon lyckades bajsa ner sig helt....o det insåg jag inte förrän jag började dra av henne bodyn....så jag drog hela hennes rygg full m bajs....eeeehhhh så det blev lite provisorisk tvättning av busan i handfatet....något skeptisk bebis jag höll då...sen blevv det lång plaskbadning i baljan ....hälften av vattnet hade hon plaskat ut......o sen blev tacopajen jäkligt god...blir fler gånger paj på matrester kan jag säga!

Nu sitter Busan o sover i sin stol....hon däckade helt plötsligt...hahahah lilla loppan...ska stoppa henne i vagnen...ska baaaaara ta ett foto på henne först!

Blommis, så härligt ni verkar ha haft det....så vill jag osså ha det....fullt med folk o massa mys!

MASSA till alla!

• Ankan80

Hej alla!
    Här har julen varit bra. Är ledig till 7 jan

Skall snart till BM för lite mätning och hjärtlyssning. *mys*

Kram kram

• Leksi

Hej Blommis! Kul att höra från dig! Vilken härlig, intensiv jul ni verkar ha haft! *vill också dansa långdans genom huset* Men inte roligt att du har så ont i kroppen.

*hjärtar Ingis lilla loppa som somnat i stolen*

Låter som du har en mysig dag framför dig Lanovia, men skit också att massören ställde in! Och jobbigt för henne med vinterkräksjuka...

Hej Ankan! Vad trevligt att du haft en bra jul och så skönt med långledigt! Vi ska också till MVC idag, första besöket sedan inskrivningen 10/9 så det känns faktiskt mest nervöst. Hoppas alla värden och hjärtljud är bra! Ska bli spännande att höra vad hon säger om min mages storlek. Får kommentarer som "åh, den är så liten och söt" till "shit, ska ni ha TRILLINGAR?" och allt däremllan så jag antar att den är rätt normal!? Känner tydliga buffar från pyret varje dag nu vilket är helt underbart.

• lanovia 08

Leksi, vad långt det gått mellan era besök. Vilken vecka är du i nu?
    Ja det är väldigt skönt att få magen mätt så man har något att relatera i när alla andra skall komma med sina expertutlåtande. Jag har också fått alla möjliga kommentarer när man kollar på kurvan ligger jag som ett skolexempel, strax över medellinjen.

Mysigt med buffarna.

• lanovia 08

Hehe ja den är underbar! Man är ju för 17 gubbar bredare åt det hållet nästan ju ändå skall man testa att gå sidläge när det är trångt.

ingenjörsbruden skrev 2009-12-29 09:29:33 följande:
    Hahahaha eller när någon ska gå förbi o det är lite trångt o man försöker dra in magen eller ställer sig med magen mot väggen o tror att det ska gå...hahahaha
  • lanovia 08

Nej nu är jag vrålhungrig och måste ha mat. NU!

• Hvidbrud

ha ha! eller när vi var på restaurang och skulle gå, då trängde jag mig ut mellan två bord och fick säga ursäkta, jag kan inte dra in magen längre, när de som satt där fick flytta sina vinglas så att de inte vältes av magen...

ingenjörsbruden skrev 2009-12-29 09:29:33 följande:
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...