• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

God morgon tjejer! Ja då var det nyårsafton, sista dagen på 2009. Hoppas att 2010 ger många + , stora magar och sedan små bebisar som växer sig större

Jag har haft en konstig huvudvärk de senaste dagarna, vaknar med den och det hjälper knappt med panodil. Därför har det varit lugna dagar här och inte så mkt på bt. Hoppas att det blir bättre snart, för det börjar bli riktigt drygt

• lanovia 08

vågar nästan pusta ut nu. Efter spillevinken har börjat spöka lite det sista har vi sagt till den på skarken att den h*n faktiskt får vänta till MINST imorgon med att komma ut. Och nu är det snart nytt år, så snart kan vi nog räkna med att det är lugnt.

• lanovia 08

Jenny, jobbigt med huvudvärken. Är det spända axlar som behöver massage kanske? Har varit med om det själv, att axlarna är i så stort behov av uppmjukning att huvudvärkstabletter helt enkelt inte fungerar.

• lanovia 08

Hvidis hittade du någon bra fisk?

vad har alla för planer ikväll? Vi skall till några kompisar på fest. Är bara kompisparet som vi känner, men blir nog trevligt. Verkar bli en lugn fest ialla fall vilket passar oss utmärkt, några av de andra som kommer har relativit nyfödda och sådana föräldrar brukar väl inte vara de som ragglar runt mest.
    Själva har vi inte bestämt om mannen skall dricka eller inte. Det få väl bli alkohol till maten men sedan ta det lugnt. Dvs om jag är i sådant skick så jag kan köra, det får vi se till kvällen. Förvärkar och ryggont är inget som gör mig till en bra förare.

• lanovia 08

Attans!

Vi får väl se om vi ens klarar nå 2000 inom detta år.

Daa skrev 2009-12-30 20:57:09 följande:
    Åh. Nu glömde jag ju dela upp inlägget.
  • lanovia 08

Nej det är väl så. Men jag blir så trött när solen skiner som den gör ute idag. make och fyrbent är nu på en skön promenad och här sitter jag och samlar krafter till att göra frukost.
    Jag vill också ut på skön promenad. Men jag får väl ta "min" runda med hunen sedan. Den är kort och bra. Mitt knep är att ta med boll och kasta med henne på vägen, då blir jag populär ändå och hon blir trött.

Daa skrev 2009-12-30 20:56:53 följande:
    Lanovia: inte för att jag har så bra koll , men nog låter det ganska normalt att ryggen kan protestera när den måste hålla reda på höggravidmagen? Men trist när du känner att du inte kan röra på dig som du vill.
  • lanovia 08

Indeed!!!! Tjohoooo!!!!

Daa skrev 2009-12-30 20:56:53 följande:
    Men hjälp, det är ju en bebis på gång härinne! *vaknar upp en liten stund*
  • Jenny står brud 090801

Jag funderar på om det kanske är en förkylning som inte bryter ut, men trist är det iaf.
    lanovia 08 skrev 2009-12-31 10:16:05 följande:

Jenny, jobbigt med huvudvärken. Är det spända axlar som behöver massage kanske? Har varit med om det själv, att axlarna är i så stort behov av uppmjukning att huvudvärkstabletter helt enkelt inte fungerar.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...