• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • andbeyond

grattis grattis grattis daa!!! :-d :-d :-d

god jul! kramar!

• passionsblomman

Nehej!

Det går inte.....
    Well, jag skulle ju bara kika in och säga GOD JUL och att jag nog inte hinner vara här alls nu på några dagar. Men skit i det, och skitsamma allt annat också, -ett PLUS till Daa! Dunderbamsejättegrattis gumman! Vilken julklapp!

• Ninnnis

Men vilka UNDERBARA nyheter!!!!

GRATTIS, DAA!

Åh, vad roligt och härligt och underbart!

(Jag kände också det på mig... )

• Ninnnis

Jag minns förra julen, då plussade Ankan ett par dagar innan jul (väl?), Hvidis plussade på julafton och Ingis strax efter jul i Thailand

Jag hoppas på samma mönster i år! Vem står näst på tur? EA? Jenny?

• Daa

Oj, vad lugnt det var här idag. Julledighet, alla? *kikar mig omkring*

Tack så mycket för alla kramar och alla grattisar!
    *torkar en liten tår*

I morse var jag säker på att allt var en dröm, det hade aldrig blivit något plus. Traskade förbi en spegel, topless, och fick syn på beviset att allt var sant. Väldigt, vad högbarmad jag var!

Det var det som har fått mig att våga hoppas på ett plus trots bristen på övriga symptom: det har varit något konstigt med brösten. De har känts, liksom, "uppnosiga" och motsträviga. Inte samma följsamhet. Men det har inte gått att se något.
    Häftigt. Ska aldrig lita på magkänslan igen. Tuttkänslan är det som gäller.

*nyser plus-baciller över hela tråden och knallar iväg till matsalen*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...